One-shot dla : rudzielec1325
Mam nadzieję że ci się spodoba. Wybacz że tak długo ale nie miałam weny i egzaminy mam blisko więc nom. Jak skończysz czytać to napisz proszę czy one-shocik ci się spodobał.
Y/n - twoje imię/your name
L/n - nazwisko/ last name
D/w - długość włosów
K/w - kolor włosów
☾︎♡︎☽︎♥︎☾︎♡︎☽︎♥︎☾︎♡︎☽︎♥︎☾︎♡︎☽︎♥︎☾︎♡︎☽︎♥︎☾︎♡︎☽︎♥︎☾︎♡︎☽︎♥︎Pierwsza myśl która przychodzi wam na temat Laito? Zboczeniec. Każdy w szkole mówi że jest flirciarzem, playboy'em itd. Nikt jednak oprócz jego braci blisko go nie zna. Nikt nie wie też czemu ostatnio zaczął zachowywać się dziwnie. Przestał flirtować z każdym. Jest cicho. Nic nie mówi. To dlatego iż pewna dziewczyna przykuła jego uwagę a ma na imię (Y/n).
*Wspomnienie*
P.o.v. Laito
Siedzę w mojej ławce i czekam na nauczycielkę. Kiedy weszła wszyscy ją przywitali a ona podeszła do biurka.
Nauczycielka: Uczniowie. Dziś dołączy do nas nowa uczennica. Wejdź do klasy moje dziecko!
Nauczycielka sama w sobie była niska, miała krótkie brązowe włosy a na nosie okulary. Ubrana była w białą koszulę i granatową spódnicę oraz czarne obcasy. Do klasy weszła dziewczyna piękniejsza niż inne miała piękną cerę, (d/w) i (k/w). Była ubrana w mundurek a na ramieniu miała torbę. Wyszła na środek.
??: Witajcie! Jestem (Y/N)(L/N). Miło mi was poznać. Mam nadzieję że się zaprzyjaźnimi.
Nauczycielka: Usiądź proszę koło Laito Sakamaki. Laito podnieś proszę rękę.
Podniosłem prawą rękę, a dziewczyna się na mnie spojrzała swoimi piękny oczami. Poczułem jak moje serce zaczyna przyspieszać. Nigdy tego nie czułem. Nawet kiedy byłem z moją 'matką', jeżeli można ją tak nazwać. Kiedy była blisko moje ręka znajdowała się spowrotem na ławce. Usiadła koło mnie a ja spojrzałem się na nią z pożądaniem. Ona się spojrzała na mnie z odrazą.
*Time Skip*
Y/n P.o.v
Jestem teraz na dachu szkoły i stoję przy ścianie, przy okazji słuchając mojej ulubionej piosenki. Nagle poczułam że ktoś jest przede mną. Spojrzałam w górę i okazało się że był to Laito. Miał ręce po obu stronach mojej głowy. Wyjęłam słuchawki z uszu i wyłączyłam muzykę w telefonie przy okazji je chowając.
Y/n: czego chcesz i czy możesz się ode mnie odsunąć?
On natomiast położył swoje dłonie na moich biodrach przesuwając się do mnie. Zbliżył swoją twarz do mojej.
Y/n: Powiem to tylko raz. Zabierz swoje dłonie i odsuń się ode mnie.
Laito: I co zrobisz bitch-chan, Fu~ fu~?
Y/n: To.
Kopnęłam go gdzie słońce nie dochodzi a on złapał się między nogi, przy okazji położył swoją głowę w moje piersi. Moje policzki miały na sobie czerwony kurz. Przez to krzyknęłam i popchnęłam go. Wylądował na ziemi a ja w tym momencie uciekłam.
Y/n: Co on sobie myśli?!
(대취타 대취타 자 울려라 대취타!!! Sorka nie mogłam się powstrzymać XD uwielbiam to)
*time skip*
Laito P.o.v
Po tym incydencie minęło kilka miesięcy a ona do tej pory do mnie się nie odzywa i nie chce mi wybaczyć. Wiem że to moja wina. Myślałem że tak jak każką dziewczynę uda mi się zachipnotyzować. Ona jest jednak inna. Dzisiaj jest dzień w którym zebrałam w sobie siłę i powiem jej dzisiaj że ją p-przepraszam. Napisałem jej kartkę gdzie mówię gdzie dokładnie chcę się z nią spotkać. Wrzuciłem ją do jej szafki i szybko poszłem do mojej następnej sali.
CZYTASZ
~♥𝔇𝔦𝔞𝔟𝔬𝔩𝔦𝔨 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗𝖘♥~
VampireTa książka Zawiera: - Zodiaki(Przewarzają) - One-Shot'y(mało) - Would you rather(2/3) Jeżeli jesteś zaciekawiony/a to zapraszam do czytania. Zaczęte: 2 września 2019 Skończone:____