☮︎❣︎☾︎Nominacja☽︎❣︎☮︎

96 3 2
                                    

Od: _hee_Tsubaki_

Bardzo dziękuję za nominację gwiazdeczko! UwU

Bardzo dziękuję za nominację gwiazdeczko! UwU

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1.Ulubione anime?

Appleseed alpha, appleseed (moje 2 ulubione FILMY anime). A tak poza tym to Gleipnir, Sirius the Jaeger, BSD idt.

2. Wolisz jak jest zimno czy ciepło?

Jestem rozdarta. ;-; Nie umiem wybrać.

3. Co sądzisz o obecnej sytuacji w Polsce?

Jeżeli chodzi o pandemię covid-19 to jestem przerażona ponieważ, w Polsce jest lek (nasz krajowy), który pomaga ale lekarze nie chcą go podawać pacjentom.

Jeżeli chodzi o strajk kobiet to jestem razem z innymi kobietami/dziewczynami. Nie chcę by ktoś mi zabronił bym przeżywała ból gorszy kiedy urodzę dziecko a ono będzie przez kilka minut będzie oddychać a potem będzie nie żywe. Wiem co taka kobieta może poczuć w połowie bo straciłam moją siostrę.

4. Jadłeś kiedyś prawdziwy ramen? (nie taki instant)

Tak i o wiele lepiej smakuje niż ten instant. UwU

5. Uczysz się jakiś języków obcych?

Oczywiście że tak! Między innymi dlatego mam trudności z pisaniem po Polsku.

6. Jeśli tak, to jakich?

Oprócz anglika rozszerzonego.. to~ uczę się: Łacińskiego, Hiszpańskiego, Francuskiego, Japońskiego, Koreańskiego oraz Mandaryńskiego. Mam jeszcze w planach uczyć się Włoskiego, Niemieckiego, Portugalskiego i Kantoniańskiego. Wiem~ dużo~ tych języków ale chcę w przyszłości zostać tłumaczem... jeśli czas mi pozwoli.

7.Ulubiony Ship?

Hm~.. Narazie chyba nie mam żadnych ship'ów.

8. Ulubiony gatunek muzyki?

Mam ich wiele więc trudno wybrać. ;-;

9. Grasz w jakieś gry?

Tak.

10. Co masz teraz na sobie?

⁄(⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄)⁄ em.. Koszula i dżinsy. Większość mojej szafy to koszule i jeansy więc~.. Nom..

11. Jesteś raczej introwertykiem czy ekstrawertykiem?

Boje się ludzi ale i tak chcę się spotykać z jednostkami więc nie wiem..

12.Co ostatnio czytałeś na Wattpadzie?

Jakąś historię z 'X reader'.

13. Burgery czy pizza?

Pizza.

14. Wolisz jasne, czy ciemne kolory?

Bardziej ciemne ale nie pogardzę jasnymi.

15.

Nominuję wszystkie osóbki które to czytają UwU.

~♥𝔇𝔦𝔞𝔟𝔬𝔩𝔦𝔨 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗𝖘♥~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz