1.

108 16 10
                                    

- "Чонгкук защо си го причиняваш, не разбираш ли, че самонараняването няма да оправи положението, само усложняваш нещата и~"

- "По добре спри до тук...като не ти изнася това което правя си върви, не ми трябва никой, който да ми казва кое ще оправи нещата и кое не!"

- "Чон, аз се опитвам да ти помогна по някакъв начин, а ти ме гониш?"

- "Не те гоня, просто не си ти човека, който да ми заповядва и да ми казва кое е правилно, вече не съм дете и знам какво правя."

- "Не, ти не знаеш какво правиш! Мислиш си, че като се напиваш и режеш ще оправи нещата между вас с Хосок. И аз съм ти приятел от пет годишна възраст, имам пълното право да съм до теб и да ти помагам."

- "Не, моля те остави ме сам. Не съм на себе си сега и не ми е до разговори. Просто искам да си допуша цигарата, да си изпия виното и да си легна. А колкото до Хосок, ще си го върна на всяка цена!"

- "Чонгкук, спри вече с това. Излез от тая депресия и забрави за него, ти нито си му първия, нито последния, много пъти съм ти го казвал, но ти никога не ме слушаше! И сега какво стана? Изчака да му се отдадеш в леглото, пречука те и те остави. Винаги е бил само за секса!"

Чонгкук най-после надигна глава от чашата си и погледна приятеля си с кърваво червените си очи, като в тях се образуваха нови сълзи.

Техьонг се осъзна какво каза и побърза да замаже положението, но вече беше твърде късно. Чонгкук се затича към стаята си, като заключи зад себе си. Извади джобното си ножче и започна да прави леки разрези по китката си.

Техьонг през това време се качи при него и започна да тропа по вратата и да вика името му. Отговор така и не получи.

Реши, че ще е най-добре да си тръгне, така и направи.

Грешка.

***
Не след дълго стигна домът си, живееше на няколко преки от къщата на Чон. Тъкмо отваряше вратата на къщата си когато получи съобщение.
Беше от Чонгкук. След като го прочете му се искаше точно в този момент да го удари нещо много силно по главата, задето беше оставил приятелят си.

_______♡🍓♡_______
Честно и аз не знам какво ще излезе от това...😆🤡🤡

*𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐞×𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤* [✖]Where stories live. Discover now