3.

55 14 12
                                    

На другият ден
Г.Т.Техьонг

Днес реших да направя гофрети с ягодово сладко за Куки, знам колко много ги обича така. Пък и храната в болницата не струва.

След като бях готов със всичко тръгнах към болницата. Влезнах през вратите и направо се запътих към стаята му. Като стигнах почуках леко и зачаках. Не след дълго чух приглушено влез и отворих вратата. Запътих се към леглото му, и седнах на стола до него.

- Здравей Куки! Как си днес, по добре ли си?- попитах го аз, като в гласа ми се четеше тревога и загриженост.

- Спокойно ТеТе, вече съм по добре, а ти как си? - запита ме той и ми се усмихна, толкова е сладък с тази заешка усмивчица.

- Щом ти си добре, значи и аз съм! И виж какво ти направих. - казах аз, като извадих от плика кутията с храната и му я подадох. Като я отвори на лицето му изгря голяма усмивка.

- Гофретиии! Благодаря ти Таеее!- 
извика той, като ме прегърна силно. След това започна да се тъпче с тях като за последно, а аз седях и се усмихвах на гледката.

Толкова ми се искаше сега да вкуся тези негови черешови устни, но трябваше да се въздържам. Все пак не исках да загубя и приятелството ни, пък и той все още обичаше Хосок.

- Таее, за какво толкова се замисли? Викам те вече от половин час! - Каза ми той, и чак сега осъзнах че съм се загледал в него. Бързо разтърсих глава, колкото да изгоня мислите си за него и Хосок.

- Извинявай зайче, просто се сетих че закъснявам за работа. Затова ще тръгвам сега, следобед ще намина пак да те видя. - казах набързо аз и станах от стола.

- Спокойно ТеТе, всичко е наред тръгвай! И няма нужда да идваш пак, прибери се и си почини. - усмихна ми се той и остави кутията и плика настрана.

- Добре тогава, ще се видим утре пак. Чао за сега и си почини и ти!- прегърнах го набързо и излезнах от стаята. Тъпо ми е, че го излъгах за работата. Просто трябва възможно най скоро да се видя с Хосок и да поговорим.

_______♡🍓♡_______

Здравейте сладури!
Тази глава беше малко скучна, но обещавам че другите ще са по интересни. И се извинявам ако има грешки. Чао и до скоро!🖤🍓🖤

*𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐞×𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤* [✖]Where stories live. Discover now