4.

74 12 11
                                    

Г.Т.Техьонг

Вече бях пред малкия ресторант на Хосок. Натиснах дръжката на вратата и влезнах вътре, като се запътих към бара.

- Хосок искам да поговорим! - казах му аз, като гнева се четеше в очите ми.

- Няма за какво да говоря с теб, ако обичаш напусни! - отвърна той, като се запъти към една от масите за да вземе поръчката на хората.

- Само 5 минути Хосок, да не мислиш че на мен ми е приятно да седя до гадина като теб? - изсъсках му аз и се усмихнах половинчато. Хората вече бяха започнали да гледат малкия спор между двама ни.

- Добре тогава, но само пет минути и нека да излезнем от тук. - каза той и започна да ме дърпа извън заведението.

- Виж какво, не искам повече да приближаваш Чонгкук. Заради теб, той в момента е в болницата. И ако бях на твое място, никога не бих оставил съкровище като него. Дори не знам какво толкова е видял в теб!

- Първо, ще правя каквото си поискам. Второ, нищо не съм му направил, та да е в болница заради мен. И той е малка кучка, която става само за секс, мисля в бъдеще да го посетя пак за една игра. - отвърна ми той, като ехидна усмивка изгря на лицето му.

- Само да си посмял да го докоснеш копеле такова, лично аз ще се погрижа болницата да ти стане втори дом! - извиках му аз в лицето, като едвам се въздържах да не го фрасна и си тръгнах. Този докато не изяде боя, няма да се откаже.

Стигнах домът си, като отключих и се запътих към стаята си. Съблякох се и влезнах в банята за един душ. След това се оправих и си легнах. Явно и тази вечер нямаше да се спи.

_______♡🍓♡_______
Само в какво превърнах Хоби😂😂
Е нищо, да сме живи и здрави😆😋
И харесва ли Ви до тук? Ако не да я спирам. Кажете какво мислите, в коментарите 😓💌
Айде бай сега😋🖤🍓🖤👉👈

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

*𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐞×𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤* [✖]Where stories live. Discover now