BAB 7

47 4 0
                                    

*ziera kekeringan idea oiii ! kalau typo tu mohon abaikan . Sebab yelah kau expect apa ? Tulis guna fon ni perfect ? Eh hello . Kau pergi tanya mana mana author . Memang xkan perfect btw jangan lupa vote and komen dekat mana korang rasa tak kena nanti ziera cuba baiki ❤️










Keesokan harinya

" Woi beruk yang dikasihi ..... Bangun sehhh dah lambat la gila !" Jerit Sandra . Well u guys tau kan suara dia macam mana kan .

Dengan sekali pekikan yang maha kuat . Terkejut habis sepupu dia . Muka sememeh nak mampus . Dengan air liur basinya , rambut mengerbang macam makcik bawang meroyan bila time pkp xleh keluar nk cari topik buat fitnah . 'Amik kau sekali author keluarkan hahaha' .

" Tunggu apalagi !! Pergi mandi la gila ! Dah pukul 7.20 dah ni woii !" Pekik Sandra lagi bila dia tengok sepupu dia tak bangun bangun lagi dari mamai .

Dengar dengar jam pukul 7.20 , bagai nak terkeluar biji mata sorang sorang . Lintang pukang masing masing pergi mandi .

Kelam kabut mereka pergi ke tandas nak bersihkan diri . Selamat baju semua dah gosok semalam tu yang bangun lewat tu .

Sandra yang hampir mati eh tak hampir tergelincir ditolak oleh Adara terus memaki hamun si beruk cantik depannya . Selamba badak dia je tolak aku itik punya sepupu .

"Sialla kau ni . Kalau aku tersungkur tadi macam mana ? Taik betul perangai setan ni time time cenni . Aku dapat kau , aku pijak kau macam belacan yang ditumbuk oleh makcik pembantu rumah nenda." Marah Sandra . Dia ni pagi pagi belajar buat karangan taik bethol .

**************
7:45

Akhirnya , 4 gadis gadis cantik tersebut sampai ke sekolah . Mereka lihat pagar sekolah dah ditutup . Nampak diorang kena belajar parkour la ni ? Taknak kasi masuk an kau tunggu jap .

" Guys . Nampaknya harini kita kena panjat tembok la jawapnya ." Kata Adora sambil mengorek senyuman sinisnya . Easy guys easy .

" I think so ." Jawab Adara pula . Dia juga telah menayangkan senyum sinisnya . Kemon guys takkan mafia tak pandai panjat tembok ? Tengok gigi la . Eh ?

Mereka menyusup senyap senyap ke tepi sebelah kiri sekolah . Guess what ? Sekolah tu besar gila ! Susah siakkk dengan pakai baju kurungnya . Selamat pakai seluar kat dalam tiawww .

Sandra dan Adora dah sedia nak mengangkat kaki Laura . Laura pula mengambil jarak untuk lari . Laura berlari lalu memijak tangan Adora dan Sandra and .......

Dengan kiraan 1,2,3

PAP !

Laura sudah selamat memanjat tembok setinggi 4 meter itu .

Giliran Adora dan diikuti dengan Sandra . Adara last sekali memandangkan dia sangat cekap kalau bab bab parkour ni .

Adara mengambil jarak lalu dia berlari memijak sedikit tembok dan laju saja tanggannya menggapai hujung tembok itu dengan bantuan mereka bertiga .

Gadis gadis itu berjaya memanjat dinding dengan sempurnanya . Berkat parkour yang dipelajari mereka , mereka berempat selamat jejakkan kaki ke tanah .

Dalam pada masa yang sama , Knight sudah terlopong melihat kecekapan mereka berempat . Kemas .

"Weyh easy gilerr , Adara panjat . Tinggi bodo tembok tu kau tau tak ." Kata Irfan tergamam . Diorang pon tak secekap Princess Elvarette .

"Fuyyo ! Aku yang lelaki ni pun tak cekap macam tu tau ." Ujar Irfan yang masih ternganga dengan aksi parkour Adara .

PRINCESS ELVARETTE (SU)Where stories live. Discover now