Gözlerimi açtığımda daha önce böyle bir oda görmemiştim. Oda o kadar güzeldiki Sanki bütün eşyalar bu oda için özel tasarlanmıştı. Karşıma baktığımda duvar boydan boya camlarla kaplanmıştı. Camdan nefes kesici bir gökyüzü manzarası görünüyordu. Manzaraya bakmak için yataktan kalkmaya çalıştım, ancak bacağımın ağrıdığını hissettim. Ama manzara o kadar güzeldi ki ağrıya dayanıp ayağa kalktım. Etrafta baktığımda böyle bir yerin dünyada olduğuna inanamadım. Sonra kapı açıldı.Karşımda tanımadığım bir adam vardı, biraz huzursızlansam da daha önce tanışmadığım için bir yandan da şansıma sövüyordum. Bana doğru gelmeye başladı. Daha dikkatli baktığımda kasları o kadar güçlü görünüyordu ki tişörtü her an patlayacak gibi görünüyordu. Bana doğru her adım attığında gözüme dahada güzel görünüyordu. Yanıma geldiğinde gözlerimin içine baktı. Gözleri o kadar güzeldi ki. Adeta kalemle çizilmiş kadar kusursuz bir göz rengi vardı. Hemen kendimi topladım ve " Burası neresi? "
"Burası Çaleston Krallığı." diye cevap verdi.
"Ça...ça listın krallığı mı?"
Güldü " Çalistın krallığı değil. Çaleston krallığı " dedi.
Onu dinlerken yüzüne baktığımda yanağı boyunca çok tatlı bir gamzesini olduğunu gördüm. Baya bi etkilenmiştim. Onunla birlikte bende güldüm. Sonra beni dikkatlice sürdü. Bu hareketinden çok rahatsız oldum ve " Neden öyle bakıyorsun?" dedim kızgın bir ses tonuyla.
Alaycı bir ses tonuyla kahkaha atmaya başladı. Sinirim çok bozulmuştu. Kendimi zor tutuyordum. " Benim burada ne işim var hem sende kimsin? Ayrıca ben daha önce böyle bir krallık ismi duymadım. Sen benimle dalga mı geçiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyücüler Okulu
AdventureEşsiz bir aşk hikayesi Daha önce hiç bilmediği bir yerde yaşamak zorunda olan Astrit Yavaş yavaş Keyn ' e aşık olmaya başlar ancak Keyn başka birine aşıktır.