3. Bölüm Başka Bir Hayat

22 10 6
                                    

Gerçekten de canım çok yanmıştı. Sinirle ona bakıyordum, o ise bu durumdan sadece zevk alıyor ve sinir bozucu bir şekilde gülüyordu. Hala korkuyordum ama cesaretimi toplayıp" Sen kimsin?  Benim burada ne işim var?  " dedim.
Bi anda gülümsemesi soldu. Çok korkuyordum . " Başladın yine çok soru sormaya " dedi.Cevap vermek için ağzımı açtığımda bana kötü bir bakış attı, bende vazgeçtim. " Ama yine de cevap vereyim benim adım Victor ve senin kralın kızı  prenses Gelıstar olma ihtimalinden dolayı buradasın " dedi. Çok şaşırdım, bu nasıl olabirdi benim zaten bi ailem vardı." Bi bii bi dakika benim zaten bi ailem var,ayrıca böyle bir şey nasıl olabilir? Ben buraya nasıl geldim?" dedim. Bana doğru bir adım attı " Birincisi çok soru soruyorsun, ikincisi bu soruların cevabını ben veremem, üçüncüsü şimdi benimle kralın yanına  geleceksin ve hiç soru sormayacaksın. " dedi. Korktuğum için kabullenmek zorunda kaldım. " Tamam " dedim. "Hadi gidelim"  dedi ve arkasını döndü . Peki benim eşyalarım nerede?  Üstümü değiştirseydim bari? " dedim.Arkasını döndü tam kızacaktı ki kedini tuttu ve " Karşıdaki dolapta kıyafetler var onlardan birini giyebilirsin." dedi. Dolabı açtığımda rengarenk balo elbiseleri vardı.Arkamı dönüp " Ama bu elbiselerin hepsi balo elbiseleri ve çok abartı. " dedim. Sinirlendiği çok belliydi. Hızla yanıma geldi, elbiseleri karıştırmaya başladı sonra içinden kırmızı uzun bir elbiseyi elime verdi " Al bunu giy " dedi. " Tamam " dedim.
Bana kötü kötü baktı " Giyinsene, ne bekliyorsun?  " dedi. " Dışarı çıkarsan giyinince " dedim sinirli bi şekilde. Çok düşüncesiz diye geçirdim içimden. " Git banyoda giyin " dedi. Sinirli bi şekilde banyoya girdim. Elbiseyi giyindim ama fermuarını bi türlü kapatmadım,  bununla uğraşırken birden kapı açıldı. Karşımda onu görünce bi anda çığlık attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyücüler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin