2. Bölüm Yabancı

26 14 3
                                    

O gülmeye devam ederken ben sinirden ölmek üzereydim. Yanına gittim. " Bi anda ona tokat attım." Ve geri çekildim. Bi anda yüzdeki gülümseme soldu ve çok korkutucu bir yüz ifadesiyle bana baktı. O an farkettim sinirlenince gözlerinin rengi koyu maviye bürünmüştü. O an sinirimi bir kenara bırakmaya karar verdim. Çünkü çok korkutucu görünüyordu. Ellerini yumruk yapmış ve o kadar sıkıyordu ki izlerken benim bile canım yandı. Yüzüne bakmaya bile cesaret edemiyordum kaşları çatılmış, alnındaki ve boğazındaki damarlar o kadar gerilmişti ki damarlardan geçen kanı bile görebiliyorum. Korkmaya başladım. Korktuğum için herzamanki gibi ellerim titriyordu.Geriye doğru bir kaç adım attım.Ama manzarayı çok beğendiğim için neredeyse cama yapılacaktım. Bu yüzden birkaç adımda sırtım cama deydi. Daha da korkmaya başladım. Ben adım atınca oda bana doğru adım attı. O kadar yaklaştı ki neredeyse burun burunaydık. Adım atacak yerim kalmayınca durdum, o da durdu. Sonra bir anda kolumu tuttu ve sıkmaya başladı. Elimi çekmeye çalıştım ama hiçbir işe yaramadı. O kadar güçlü sıkıyordu ki elimin morardığına emindim. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Aramızda neredeyse hiç mesafe kalmamıştı. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki sanki her an göğüs kafesinden fırlayacak gibiydi. Sonra gözleriyle tekrar süzdü beni, kulağıma yaklaştı ve " Daha fazla konuşma yoksa bu güzelliğine yazık olur." dedi. O kadar korktum ki nefes almaya bile cesaretim yoktu. " Anlaşıldı mı?" dedi. Korkudan konuşamadığım için kafamı sallamakla yetindim. "Aferin!" dedi tehditkar bir ses tonuyla. Bi anda sanki siniri geçmiş gibi gülmeye başladı. Ama sonra anladım ki bu gülümsemenin asıl sebebi onun sözünü dinlememden zevk almasıymış. Yavaş yavaş ellerini çeki ve geriye doğru bir adım attı. Elim çok acımıştı. Elimi oyalamak başladım, gerçekten de elim morarmıştı.

Büyücüler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin