[✤ 02 / 06 / 2020 ✤]

3.3K 340 59
                                    

Sevgili Günlük,

Bugün Aizawa Sensei, beni ve Kacchan'ı ek ders sınıfına çağırdı. Ve bizimle konuştu. Aslında benimle değil, çoğunlukla Kacchan ile konuştu. Sınıftaki, okuldaki, dışardaki kişilere yarattırdığı ters tepkiler, onun kahraman olması konusunda geri teptirebileceğini, söyledi. Neden bilmem ama, kıkırdamıştım orda. Sessiz de olsa tabi. Kacchan doğal olarak duymuş ve bana bağırmıştı. Aizawa Sensei de, Kacchan'ı ek ders saatleri ayarladığını ve bu senenin sonuna kadar, ek edep ve ahlak dersleri öğreneceğiniz söyledi. Ardından da odadan çıktık. Kacchan bana bakmadan ilerledi. Hiç konuşmadık. Yurda geldiğimiz ve asansöre bindiğimizde bana, "Senden nefret ediyorum Izuku. Senin yüzünden oluyor bunlar!" dedi ve kendi katında indi.

Bana tekrar Izuku dedi! Büyük bir ihtimalle, asansörden indikten sonra kendi kendine bağırdı. Ama beni her gün mutlu etmeye devam ediyor. Tabi sınıftaki ve okuldaki, benim üstüme dönen dedikodular da çoğalmaya başladı. Herkes birşey uydurup, ortaya atıyor. Benim iyi olmadığımı söyleyip duruyorlar. Todoroki, Iida, Uraraka ve Tyusu benim yanımda durup, bana destek olsalar da, neden böyle dedikoduların çıktığını anlamış değilim.

Izuku Midoriya

✔ [✤ Bloody Diary ✤] / BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin