Bende ni bnyk berlaku kat pljr sk....
Well aku sendiri pun ade crush....
Crush aku x ramai pun 2 org je....
Meh aku nk story sikit...Crush aq yg pertama ni dia tinggi,hensem,bijak.Well siapa x nk crush bijak kn...
Mcm mana aq boleh crush kat dia..citer dia cmni...
Mase tu aku F1 dia pulak F4 mula² dia yg start mntk no fon aq kat kwn aq tpi kwn aq x bagi.so satu hari ni dia masuk kls aq sbb Cg mntk tlg dia kemaskini data f1,and then dia masuk kls aku,masa tu kebetulan mase cg xde so lps dia siap tnya soalan pasal data tu...dia pun pergi dekat aq...dia mntk no find aq...tpi aq x bgi..lps tu dia mntk kat kwn aq but kwn aq pon x bgi..so dia terus keluar..setahun lps tu,boleh pulak aq tercrush blik dekat dia...yelah org tua² ckp jangan benci sangat nanti lame² jdi syg...tpi mse tu dia dh ade mkwe😭...tpi aq x frust pun sbb aq thu tu cnta monyet..Crush aq yg kedua pulak...
Dia sma kls dgn aq dri f1 smpai f3,tpi dia ni anak cg...
Aq tercrush dgn dia ni mse aq form 3...well mase tu crush aq dh hbis sk...so aq pun cari lh peganti baru....alah dia pun hensem so spe x terpikat...even kwn aq yg dh lme sk skli dgn dia pun boleh crush dgn dia smpai skrg inikan pulak aq...
Tpi dye ni Playboy berjaya..lps yg tu..yg ni pulak!
Tpi skrg dye dh ade quenn sendiri so aq x leh nk kacau hak org,sbb klau kite kcau hak org nnti org akn kacau blik hak kita...