HİS'

25 2 0
                                    

Bir kac gündür yaşadığım hissin tek açıklaması "Hoşgeldin Mahalleme" çıksın diye beklerken yaşadıklarımın aynısı bir eksik var çok büyük bir eksik,sen..Nerdesin ?
Hangi yıldızdasın? Cennet kollarını açtı mı sana,eminim açtı,bir çift kanat bile takmış olabilirler sana..
Aynı heyecan var içimde tıpkı sana söz verdiğim gibi, o günlerde sen varken nasıl bekliyorsam yine öyle bekliyorum. Aklıma geldikçe gözüm doluyor,burnumun direği tam anlamıyla sızlıyor,kulağımda bir kaç cümle yankılanıyor "bi' gün anlicaksınız değerimi,bi' gün anlicaksınız" öfkem zamana,yanlış zamanda gelen ecele,öfkem seni tanımakta geç kalan insanlaradır da belki..sahi neye öfkeleniyorum bu kadar? Sanırım sensizlige.
Bir kaç saat sonra her zaman olduğu gibi takıp kulaklığımı yıldızlara bakarak dinleyeceğim yeni albümünü,seninle göz göze dinleyeceğim.. Yıldızlar bu gece bir ayrı gülümsüyor sen misin yoksa oralarda gülen? Gururundan mı? Sevincinden mi? Gururlan,sevin gökyüzünde;yeryüzünde senin yerine bunları biz yapıyoruz. Işıklar içinde uyu demiyorum sana biliyorsun. 'Karanlık' gökyüzünde uyu ki ışığını,ışıltılı herkes görsün. Keşkelerim var ama 'giden geri gelmez' seninde dediğin gibi. Huzurlu kal,huzurla uyu hikayeni tamamlıyoruz.

Silence Of The NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin