Εισαγωγή

351 39 59
                                    

Χαίρετε! Τι κάνετε;

Καλώς ήρθατε στο νέο μου βιβλίο, ένα plot shop!

Σε αυτό το βιβλίο θα συμβαίνουν τα εξής πέντε τινά.

1) Ό,τι συμβαίνει στα κλασικά plot shops. Δηλαδή, θα ακολουθήσουν κεφάλαια με πλοκές δημιουργίας μου που θα μπορείτε να πάρετε και να γράψετε εσείς ως βιβλία δικά σας.

2) Θα μπορείτε να μου στείλετε δικές σας πλοκές για να εκθέσω εδώ. Έχετε μια ιδέα που θα θέλατε να γράψετε μα δεν έχετε χρόνο ή αρκετή έμπνευση; Στείλτε τη μου να την εκθέσω εδώ, να δωθεί σε κάποιον και να ζωντανέψει! (Εννοείται ότι θα λάβετε credits για αυτό, δεν πρόκειται να την ιδιοποιηθώ)

3) Μπορείτε να μου προτείνετε ένα θέμα ή μια-δυο λέξεις και να σας φτιάξω μια ολοκαίνουρια, δική σας πλοκή από αυτό (Θα ακολουθήσει ολόκληρη φόρμα για αυτό, οπότε μην ανησυχείτε ☺️)

4) Έχετε writer's block; Έχετε σκαλώσει σε κάποιο σημείο του βιβλίου σας και δεν ξέρετε πώς να προχωρήσετε; Ζητήστε μου βοήθεια και θα βάλω τα δυνατά μου! Γενικώς είμαι πάρα πολύ καλή στο να κατεβάζω ιδέες οπότε είμαι σίγουρη πως θα σας φανώ κάπως χρήσιμη!

5) Μπορώ να φτιάξω cast για τα βιβλία σας! Γενικώς θεωρώ το cast σημαντικό κομμάτι εδώ στο Wattpad, οπότε θα ήταν μεγάλη μου χαρά να σας βοηθήσω και σε αυτόν τον τομέα, εάν το χρειάζεστε!

Αυτά για τα εισαγωγικά μας! Ελπίζω να καταλάβατε πώς θα λειτουργήσει το βιβλίο! Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, γράψτε τη μου στα σχόλια και θα χαρώ πάρα πολύ να σας την απαντήσω!

Να είστε καλά, σας ευχαριστώ που είστε εδώ και πάλι καλωσήρθατε!

Plot Shop {Open Forever}Where stories live. Discover now