Είδος: Ιστορικό/ Μυστήριο
Μία συνάντηση.
Ένας φόνος.
Ένας εξαναγκασμένος γάμος.
Ένας χαμένος φίλος.
Ένας κοινός εχθρός.
Τρεις άνθρωποι.
Θα καταφέρουν να κερδίσουν τη δικαίωση;
Και αν ναι, με ποιο κόστος;
Πόσο δύσκολο είναι από τα πορνεία του Παρισιού να βρεθείς στις επαύλεις του Λονδίνου και από την απόλυτη ευτυχία στην κατάθλιψη;
Πώς μπορούν δύο τελείως διαφορετικό άνθρωποι να συνυπάρξουν και να συνεργαστούν;Όλα άρχισαν το 1872....
Αν θυμάστε, κι αυτήν την πλοκή την είχα αξιοποιήσει εγώ η ίδια κι έγραφα ένα βιβλίο με αυτόν ακριβώς τον τίτλο!
Για αυτό, έχω έτοιμο cast για όλους τους χαρακτήρες, αναλυτική περιγραφή όλων των χαρακτήρων.
Εγώ τότε το έγραφα ως WonderBat Fanfiction αλλά πιστεύω μπορεί άνετα να σταθεί ως Ιστορικό βιβλίο με μερικές αλλαγές στα ονόματα και στις προελεύσεις των χαρακτήρων, τις οποίες έχω κάνει ήδη και θα σας παρουσιάσω!
Ουσιαστικά, το story είναι:
Στο Παρίσι του 19ου αιώνα που βρωμάει και ζέχνει, μια γυναίκα διωκώμενη από το πατρικό της, η Marie Gannet, ανύπαντρη κι έγκυος, καταφεύγει περί το 1860 σε ένα πορνείο, όπου γεννά την κόρη της Madeline και συμφωνεί να δουλεύει εκεί επ'αόριστον, για να ξεπληρώσει την «καλοσύνη» που της επεδείχθη. Μετά από λίγα χρόνια, πεθαίνει, κι έτσι η κόρη της αναγκάζεται να δουλέψει όπως κι εκείνη για να ζήσει. Το 1872, όμως, παιδί ακόμα, γνωρίζει ένα πλουσιόπαιδο από την Αγγλία με το οποίο συνδέεται τρυφερά και φιλικά και προτού φύγει της αφήνει για ενθύμιο ένα κόκκινο κασκόλ, διότι εκείνη δεν είχε και τουρτούριζε στο αγιάζι.
Δέκα χρόνια αργότερα, το 1882, η κοπέλα έχει μεγαλώσει, δουλεύει στο πορνείο κανονικά και γνωρίζει έναν μεσήλικα ο οποίος βλέπει σε αυτή την κόρη που ποτέ δεν είχε και θέλει να τη βγάλει από τον βούρκο και να την πάρει μαζί του στην Αγγλία. Τη νύχτα που σχεδιάζουν να φύγουν, ο άνδρας αυτός δολοφονείται κι η Madeline είναι μάρτυρας όλων αυτών. Φεύγει για την Αγγλία μα οι φονιάδες την καταδιώκουν...
Μετά από λίγες ημέρες, το βράδυ τη βρίσκει στη φυλακή, με ένα μεσοφόρι κι ένα κόκκινο κασκόλ και το επόμενο πρωί σε μια σκοτεινή έπαυλη, παντρεμένη με έναν άγνωστο άνδρα.
Πριν τέσσερα χρόνια που την είχα ξεκινήσει, την Πρωταπριλιά του 2016, ήμουν ενθουσιασμένη για αυτή την πλοκή και τώρα θεωρώ έγκλημα να μείνει στο κεφάλι μου και στα κιτάπια μου μόνο.
Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους έχω επιλέξει τους εξής:
Madeleine Gannet η Astrid Berges Frisbey
Augustine Barnaby Corvinghton (ο παράδοξος σύζυγος) ο Dan Stevens
Euan Tarquin Wilson (ο ανέλπιστος φίλος) ο Tom Hughes
Αν ενδιαφέρεστε για αυτή την πλοκή, δεν έχετε παρά να μου το γράψετε στα σχόλια μαζί με μια μικρή ανάπτυξη της περίληψης, για να δω αν σας κάνει βρε παιδιά :)
YOU ARE READING
Plot Shop {Open Forever}
RandomΣε αυτό το plot shop θα σας προσφέρω πλοκές, δημιουργώ πλοκές από ιδέες σας, προσφέρω ιδέες και βοηθώ στην καταπολέμηση του writer's block. Αν ενδιαφέρεστε, δεν έχετε παρά να ανοίξετε το βιβλίο :);) Ξεκίνησε στις 29 Μαΐου του 2020