26 yaşındayım. Daha önce 5 kez nikah masasından kalktım, 3 kez nişan bozdum. Ben de böyle biriyim. Takıntılarım var. Aşık olan insan takıntılarını o kadar takmaz dediğinizi duyar gibiyim. Aşık değildim. Hiçbir zaman aşık olmadım ki ben. Ben kimmiyim. Defne TOPAL. Evet büyük mafya babası Barış TOPAL'ın kızıyım. İnanın mafya kızı olmak kolay değil. Hatta hiç kolay değil. Özellikle de iş hayatında. 3 gün önce vefat etti babam. Düşmanlık yaptıkları mafyalardan Halit UFUK vurdu onu. Ve ben babamın intikamını alıcam. Ne olursa olsun alıcam.
28 yaşındayım. Hayatımda bir kez aşık oldum. Deli gibi hemde. Trafik kazasında kaybettim onu. 3 yıl önce. Ve hayatım 3 yıl önce tamamen değişti. 5 yaşında bir kızım var. Duru ismi. Onun için yıkılmadım. Ona bakabilmek için hala hayattayım. Ve tabi bu arada bana desteğini hiç esirgemeyen sinanı da unutmamak lazım. Ben kimmiyim.Ömer İPLİKÇİ. Ayakkabı tasarumcısıyım. Sinanla birlikte yürütüyoruz işleri.
26 yaşındayım. Defnenin çok yakın bi arkadaşıyım. Bi tane kızım var 10 yaşında. Lara ismi. Öğretmenlik yapıyorum. Matematik öğretmeniyim. Eşimle 3 yıl önce boşandık.
Seda ben bu arada. Seda BERENSEL28 yaşındayım. Ömerin yakın arkadaşıyım. Hiç evlenmedim daha önce. Ben de Sinan bu arada. Sinan KARAKAYA.
(HİKAYE DİĞER HESABIMDAN BAŞLADIĞIM BİR HİKAYEDİR. EN BAŞTAN BÖLÜMLERİ BURADA PAYLAŞIP BURADAN DEVAM EDECEĞİM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZI
FanfictionOkunmaya alışık olunanın aksine oğlanın masum kızın mafya olduğu bir hikaye