Defneden
Bir haftadır Seda bende kalıyordu. Sabah 6 gibi kalktım. Dilan kahvaltıyı hazırlıyordu."Dilan Seda uyanmadı mı henüz."
"Yok, uyanmadı hanımım"
"Dilan, sana kaç kez daha söylememi bekliyosun, hanımım değil, Defne Hanım"
"Afedersiniz hanımım. Aman Defne Hanım"
"Neyse, ben sedaya bakayım"Of Seda hayır ben bu saatte kalkıyorum. senin dersin var, okula gideceksin, yalnız bırakmayayım kahvaltıya diye. Sen daha yoksun.
<Defne söylene söylene Sedanın odasına gider.>
"Sedaaa saat 8e geldi geç kalıyorsun. Kalk artık. Daha Larayı hazırlayacaksın. Kızda geç kaldı senin yüzünden."
"N ne ne 8i ya. Çüş. Niye kaldırmıyon kızım."
<karşısında gülen bir defne görünce anlar tabi seda defnenin kendisini uyandırmak için söylediğini>
"Of. Korktum be kızım. Napayım kızım kalk sende."
"Sen hayırdır bu saatte uyanmışsın"
"Dışarı çıkıcam."
"Neden"
"Biliyosun artık işe girmem gerek. İşe girip babamı öldüren o şerefsize yaklaşmam gerek."
"Var mı peki bi planın?"
"Sen hiç defne topalın plânının olmadığını gördün mü"<Defne bunu tek bir noktada bakışlarını sabitleyerek söylemiştir.>
Kahvaltılarını yaparlar.
"Seda gel ben bırakayım seni"
Sedayla defne arabada konuşurlar
" Ne var aklında anlatmayacakmısın ?"
"Ömer İplikçi kızına bakıcı arıyo. Bakıcılık yapıcam."
"Ömer İplikçi mi? Halit UFUK ile ne alakası var?"
"Passioniste büyük hisse sahibiymiş. Ben de ona böyle yaklaşıcam. Passioniste çalışamam ismimden tanır. Sahte kimlikte şu an için fazla riskli, Patronlarından birisi de Sinan Karakaya o da tek yaşıyo yani ona yaklaşmam için tek yol aşık etmek ve araştırınca adamın daha önceki ilişkilerinden büyük hayal kırıklığı olduğunu gördüm. Intikam almam gereken kişi o Halit denen it. Sinan değil. Diğer patronu Ömer kalıyo geriye. O da 3 yıl önce eşini kaybetmiş. Bekar yani ama gönlünde hala vefat eden karısı var. Aşk yolu da imkansız o yüzden. Ben de kızına bakıcılık yapmaya karar verdim."
"Sen bilirsin Defom. Ama şu karısı ölen, nasıl ölmüş karısı. kızı da varmış yaa. Çok üzüldüm adama."
"Trafik kazası. Bilinen yüzü bu yani. Ama gerçekten kaza mı orası muamma. "
"Nasıl yani"
"Boşver. Onu da araştırıyorum zaten. Bakalım bulduklarım doğru mu çıkıcak görücez."
Defne Sedayı okuluna bırakır ve passionise gider.
"Buyrun kime bakmıştınız"
"Ömer bey"
"Üzgünüm ama ömer bey müsait değil"
"Siz önemli olduğunu söyleyin"
"Bakın hanımefendi..."
"Ömer beye haber verin" defne burayı bağırarak söyler.
"Buyrun. Ben yardımcı olayım."
"Benim ömer beyle konuşmam gerek Sinan Bey"
"Tamam ben bi bakayım o zaman ömere" Sinan ilk defa gördüğü kadının Kendisini tanımasına şaşırmıştı.
Defne beklerken Haliti görür. Sinirle ve iğrenmeyle kafasını diğer tarafa çevirir.
"Buyrun ömer sizi bekliyo."
"Dinliyorum. Acele edin yalnız. İşim var. "
Ayh bu ne ya. Adamdaki iş isteğine bak
"Ben kızınızın..."
"Defne hanım değil mi? Dün sizinle konuşmuştum"
"Evet"
"Yaaa baba ben bakıcı falan istemiyoyum. Daha öncekileyi kaçıydığım gibi bunu da kaçıyıyım."
"Duruu"
"Defne hanım hafta içinde bizde kalmanız gerekiyo ya da duruyu kendi evinize götürmeniz gerekiyo. Çünkü hafta içi çok yoğun olurum. Ancak duruyu evinize götüreceğiniz zamanlarda bana önceden haber vermeniz gerekiyo ve akşam saat 7de mutlaka eve geri dönmüş olmanız gerekiyo. 7.15te ben eve geliyorum. Geldiğimde kızımı evde görmek isterim. Ve Duruyu eve götürmeyeceğiniz dışarıya çıkaracağınız zamanlarda da beni önceden bilgilendirmeniz gerek. Cumartesileri öğlen saat 12ye kadar bakıcaksınız ve pazarları gelmenize gerek yok. Eğer sizin için uygunsa yarın sabah 7de gelebilirsiniz. Adresi ve telefon numaramı dışardan asistanımdan alabilirsiniz. Ve lütfen kendi numaranızı da bırakın. Yok eğer bu kadarı bana fazla derseniz de hiçbir şeye gerek yok gidebilirsiniz."
Fazla ama yapacak bir şey yok. Babam için katlanıcam.
"Peki Ömer Bey. İyi günler. 7 demiştiniz demi"
"Evet"
Sizce Ömerin karısına olanların bilinmeyen yüzü ne?
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZI
FanfictionOkunmaya alışık olunanın aksine oğlanın masum kızın mafya olduğu bir hikaye