Lara'nın yaşını 5 yapıyorum. 10 olunca sedanın yaşıyla uyuşmuyomuş. Yeni fark ettim dkdkdk.
Defne Duru'nun bu ani çıkışına şaşırır. Ömeri arar ve eve döndüklerini haber verir. Sonra da üst kata Duru'nun yanına çıkar. Duru'nun odasının kapısı aralıktır ve Duru yatağa uzanmış ağlıyodur.
"Duru, sorun ne canım?"
"Soyun sensin. Bakıcı fayan istemiyoyum ben. Ben annemi istiyoyum."
"Konuşalım mı biraz"
"Konuşmakta istemiyoyum."
Defnenin telefonu çalar.
Annesi arıyordur."Alo.... Beni mi özledin anne..... Ya sen babamın cenazesine bile gelmedin..... 7 yaşındaydım lan 7. Ulaşmaya çalıştım hep"
"Defne abya sen 7 yaşındayken noydu?"
Ömer gelir o sırada.
"Defne gelir misin biraz"
...
"Sorun ne defne"
"Annem aradı ömer bey ve..."
"Defne annesini kaybetmiş 5 yaşındaki bi kızın yanında mı annenle tartışıyosun"
"Özür dilerim Ömer Bey. Ben..."
"Bi çocuğun neyden nasıl etkileneceğinden anlamıyosan bakma çocuk"
"Ömer Bey ben çok özür dilerim gerçekten. Yaptığım yanlıştı evet ama bir an kendimi tutamadım. İnanın bana duruyu kimse benden daha iyi anlayamaz."
"Ne demek o "
"Eminim eşiniz vefat etmeden önce kızını çok sevmiştir. Şu anda hayatta değil belki ama kızını sevmedi mi? Benim annem beni hiç sevmedi. Bir kez bile bana kızım dediğini hatırlamıyorum. Ben 7 yaşındayken annem başka bir adam için babamla beni terk edip gitti. Ben anne sevgisi olmadan büyüdüm. Hep annemden nefret ederek büyüdüm. Babam da vefat etti. Yalnız kaldım ben Ömer Bey. Koskoca dünyada sadece bir arkadaşım var. Bir dayanağım. Başka kimsem yok. Ve bunca yıl sonra annemin araması..."
Ömer defneye sarılır.
"Tamam sakin ol defne. Ben böyle bir şey olduğunu bilmiyordum. Sadece kızım için..."Duru tüm konuşmaları duymuştur hatta defneyi kendisine yakın hissetmeye başlamıştır.
Ertesi gün
Defne sabah Seda'yı uyandırır. Okula bırakır ve kendisi ömerin evine gider.Kapıyı Duru açar.
"Günaydın defne abya"
"Günaydın Duru'cum."
"Defne ablan da geldiğine göre ben gidiyorum kızım"
Ömer gider.
"Defne abya bugün senin evine gidebiliy miyiz"
"Tabiki gidebiliriz. Gel seni hazırlayalım."
Defnenin evine gelirler.
"Defne abya evin çok güzeymiş. Ve çok büyükmüş."
"Teşekkür ederim canım "
"Bi şey soyabiliy miyim?"
"Tabiki"
"Evin bu kaday büyük oyduğuna göye zenginsindiy sen. Neden bakıcıyık yapıyosun"
Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumları unutmayın lütfen. Hepiniz çok seviliyosunuz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZI
FanficOkunmaya alışık olunanın aksine oğlanın masum kızın mafya olduğu bir hikaye