Bir boşluk. Içinde hicbir şey yok diyemiycegim çünkü bu boşluk. 4 duvar, bir oda yada başka bir sey değil. 2+2=4 dediğiniz halde hayir 5 eder diyenlerle ayni yerde kalmaniz da değil. Bedeniniz omuriliğin şeklinde havada gogusunuzden bir kanca sizi sanki her an bırakacakmış gibi cekiyor ama uzun zamandir birakmadi. Uzuvlariniz işlevsiz ağırlığı yok, hareket yok, etkisi yada etkisizliği yok. Sadece boşluk ve yaptiginiz yada yapacaginiz tercih var. Bu tercihler geçmisnizde yaptıklarinizdan etklenmeden yada geleceginize dokunmayacak sekil vermeyecek tercihler. O an ki durum için evet yada hayır. Belkide üçüncü bir seçenek ama genede etkisi değişmeyecek. Çünkü onlar sizin tercihleriniz sadece o anda sizi etkileyecek. Ancak şunu da unutmayın sizin gibi tercih yapan bir cok kisi var ve onlarda sizin gibi kendi dunyalarinin merkezinde ve hareket eden merkezler. Iki hareketli cisim çarpışır ise etrafindakiler etkilenir. Bu etrafindakiler sizin geleceginiz olabilir yada geleceginiz gideceginiz yollardan biri , o an ki tercihiniz dahi olabilir. Şu anda yapacaginiz tercihler su an için olabilir , geleceginizi etkilemeyecekte olabilir ama geleceginize giden yolu ve geleceginizdeki tercihleriniz siralamanizda yarimci olabilir. Yasadiginiz her an bir dakika oncesi yada bir dakika sonrasi olabilir onemli olan nerden bakip yasamayi sectiginiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tercih.
Non-FictionBir başı , ortası yada herhangi bir sonu olmayan psikolojik yada hayali yazı.