☀︎︎

347 11 0
                                    

----

----

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

----

𝘾𝙃𝘼𝙋𝙏𝙀𝙍 1

----

𝘈𝘐𝘙𝘗𝘖𝘙𝘛

----

"𝖪𝖤𝖭𝖬𝖠!! 𝖠𝖱𝖤 𝖸𝖮𝖴 𝖱𝖤𝖠𝖣𝖸?!" 𝖧𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺'𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾. 𝖠 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗈𝗉𝖾𝗇𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽 𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖺𝗀𝗌. "𝗆𝗁𝗆.." 𝖧𝖾 𝗆𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝗌 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍. "𝖫𝖾𝗍𝗌 𝗀𝗈!!!" 𝖧𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝖾𝗑𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝗌 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗄𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 𝗌𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋.

𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗀𝗈𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗑𝗂 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗅𝗅 𝗈𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝖻𝗈𝗒 (𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗏𝖾𝗇𝗂𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗉𝖺𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆, 𝖺𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗐𝗂𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖽𝗌).

"𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺! 𝖠𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝖾𝖽! 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗌 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝖲𝖾𝗂𝗃𝗈𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝗁𝗂𝗋𝖺𝗍𝗈𝗋𝗂𝗓𝖺𝗐𝖺! 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗈𝗅 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅𝗌!" 𝖲𝗁𝗈𝗒𝗈 𝖻𝖺𝖻𝖻𝗅𝖾𝗌. 𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝗂𝗌𝗇𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖻𝗈𝗒, 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗉𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖧𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗂𝗌 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀. 𝖮𝗇𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀, "𝖮𝗁 𝗒𝖾𝖺𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗀𝗎𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖦𝗋𝖾𝖺𝗍 𝖪𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗅𝗅𝗌 '𝖬𝖺𝖽 𝖽𝗈𝗀 𝖼𝗁𝖺𝗇' 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗉𝗂𝗄𝖾𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗇𝗀" 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.

𝖶𝗁𝖺𝗍𝖾𝗏𝖾𝗋. 𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝗂𝗌 𝗍𝗈𝗈 𝖻𝗎𝗌𝗒 𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗀𝖺𝗆𝖾.

𝖠𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 20 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖧𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆 𝗏𝗈𝗅𝗅𝖾𝗒𝖻𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌--𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋, 𝖪𝖺𝗀𝖾𝗒𝖺𝗆𝖺--𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖿a𝗅𝗅s 𝖺𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉.

(𝘴𝘪𝘨𝘩)

𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘰 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘚𝘩𝘰𝘺𝘰..𝘪𝘵𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘦. 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘬𝘪𝘭𝘭𝘴 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘧𝘰𝘳 𝘪𝘵..

"𝖬𝗆𝗆..𝖲𝗁𝗈𝗒𝗈!"

"𝗯𝗮𝗿𝗯𝗲𝗾𝘂𝗲.."

𝘚𝘏𝘖𝘝𝘌-

"𝗕𝗔𝗥𝗕𝗘𝗤𝗨𝗘!"

"𝗼𝗵? 𝗞𝗲𝗻𝗺𝗮. 𝗪𝗵𝗮𝘁𝘀 𝘂𝗽?"

𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗀𝖾 𝖺𝗂𝗋𝗉𝗈𝗋𝗍 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆 (𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾ir 𝗅𝗎𝗀𝗀𝖺𝗀𝖾).

"𝗪𝗢𝗔𝗛! 𝗪𝗘'𝗥𝗘 𝗛𝗘𝗥𝗘!"

𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝗇𝗈𝖽𝗌 𝖺𝗌 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋. 𝖧𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗋𝗎𝗇𝗌 𝖺𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝖿 𝖪𝗈𝗓𝗎𝗆𝖾, 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝗎𝗀𝗀𝖺𝗀𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗂𝗅𝗒, 𝖾𝗑𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝗂𝗇𝗀, "𝖢𝗆𝗈𝗇 𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺! 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗉𝖺𝗌𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗎𝗇𝗀𝖾!"

𝖪𝖾𝗇𝗆𝖺 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗌 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖧𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺, 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝗍𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗌𝖾𝖼𝗎𝗋𝗂𝗍𝗒 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾.

"𝖫𝗈𝗎𝗇𝗀𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖾 𝖼𝗈𝗆𝖾!!" 𝖲𝗁𝗈𝗒𝗈 𝖾𝗑𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝗌.

𝘸𝘩𝘺 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯𝘵 𝘩𝘦 𝘳𝘶𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘦𝘯𝘦𝘳𝘨𝘺...

------

☾︎ not proof read
☾︎ art and pictures are not mine

𝐅𝐋𝐈𝐆𝐇𝐓; (KuroKen)Where stories live. Discover now