⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐"Bye Miss Min!". Naeun tersenyum mesra seraya melambai-lambai tangannya kearah Miss Min
"Yahh! Cik mudaa! Tunggu!".
Naeun tidak menghiraukan panggilan Miss Min Dan membawa basikalnya dengan laju.
Naeun begitu bahagia
menaiki basikalnya seraya menyanyi lagu kegemarannya Mr.Chu.Sejak Hari Ni, Naeun berkeras untuk tidak mahu dirinya dihantar lagi ke sekolah oleh pemandu nya , dia mahu berdikari sendiri seperti dulu lagi, untung saja keluarga barunya faham akan keadaan dirinya.
Sungguh dia amat merindui kehidupannnya yang dulu, segalanya tidak dijaga Dan dikawal, tetapi kehidupannnya yang sekarang memang dikawal Dan dijaga setiap waktu, setelah puas dipujuk barulah keluarganya memberikan kebenaran untuknya pergi kesekolah menaiki basikalnya.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
GONGBUK HIGH SCHOOL"Weyhh Lisa! Tengok tu! Apa yang ramai sangat Kat Dewan sukan tu??Dari Mula sekolah baru sekarang keadaan macam ni". soal Naeun ingin tahu
Lisa hanya berlagak selamba "Naeun ssi, kalau kau nak tahu hari Ni hari jadi JIN ". Jawab Lisa
"JIN ? JIN Mana pulak??". Ngomel Naeun
"Ohh lupaaa! Kat sekolah Ni ada satu kumpulan lelaki yang terkenal Tau! Mereka tu bukanlah IDOL, cuma mereka tu popular sebab KACAK,KAYA, PANDAI, tapi semuanyaa sombong gila! Kecuali Jungkook". Ujar Lisa tersenyum sendiri sambil diperhati oleh Naeun
"Kejap, kumpulan lelaki? Ada nama kumpulan ke? Jungkook tu kumpulan diorang jugak?". Tanya Naeun kebingungan
"Urmmm, macam Mana nak cerita?? Diorang takda nama kumpulan tapi pelajar-pelajar gelar diorang B7 sebab mereka tu pergi mana-mana je 7 orang, Jimin, Taehyung, Ho Seok, Nam Joon, Yoon Gi, Jin, Jungkook tulahh diorang".
"Ohh arraso!". Naeun Mula tersenyum bahagia.
"Dah lahh jom Kita pi makan! Lapar Ni!". Ucap Lisa seraya menarik lengan Kanan Naeun agar mengikutinya bersama.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
" Hye Mr Cutie! Awak sihat?? Saya harap Hari awak sentiasa ceria, apa pun yang berlaku saya sentiasa sokong awak, okayy Dan semoga LOLIPOP ni boleh buat awak gembira Dan senyum selalu okay Mr Cutie ".
See Yaa!
Miss PandaJimin mengambil Lollipop dilokernya seusai membaca Surat kecil berwarna pink berserta STICKER panda di belakangnya.
Tanpa kata Jimin langsung menuju kebilik tempat rakan-rakannya selalu berkumpul disekolah itu.
Sesampainya Jimin kebilik RAHSIA mereka, Jimin meletakkan Lollipop yang diterimanya diatas meja , Jimin mulai mengeluh.
YOU ARE READING
P.R.E.T.T.Y NAEUN
Fanfictionmengisahkan tentang gadis GEMUK bernama NAEUN , Dia dibesarkan dikalangan keluarga yang sederhana. Pada Usia 17 tahun dia mendapati dirinya adalah Anak Pengusaha dari Pusat Gedung membeli belah yang terkenal iatu Gangnam Mall. Bermulalah episod baru...