⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
GONGBUK HIGH SCHOOL"PARK JIMIN ! ". Laung Naeun keriangan seraya melambai-lambai tangannya kearah Jimin .
"bwo??! bukan main lagi SI GEMUK tu? ada apa-apa ke kau dengan si Naeun tu?". Tanya Taehyung penuh makna, Jungkook pulak sudahh ketawa terbahak-bahak.
Jimin langsung menepuk kuat belakang badan Jungkook, "yahhh! sakitlahh!".
Naeun mula menghampiri mereka bertiga dan tersenyum riang...
"hye semua! URMM nahhh! Air Lemon Tea untuk awak, saya ada beli lebih sekali dengan sandwich tuna awak semua makanlah ye", ucap Naeun dengan senyuman kecilnya.
Naeun ingin melangkah pergi namun tubuhnya sempat berpaling dan membuat pose MiNI LOVE kearah JIMIN, dan Naeun langsung berlari pergi.
"OMG!". Muka Jimin mula berona kemerehan! Taehyung dan Jungkook sudah tersenyum penuh makna memandang kearah JIMIN!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
lisa memandang pelik kearah Naeun yang sudah tersenyum keseorangan...
"oiiii! Naeun ssi! kau okay tak??". Soal Lisa kepelikkan
"ah! aku! okayy!". Naeun mula mengambil buku Englishnya dan berpura seakan membacanya.
"yahhh!! macam nilahh bolehh masuk group kiteorang!". laung Ho Seok yang baru masuk kekelas bersama Woozi.
Lisa dan Naeun mula memerhati Ho Seok dan Woozi "Naeun cuba kau tengok si Hoseok dia selalu sangat buli si WOOZI tu, eii geram pulak aku". Bisik Lisa kearah Naeun
"tulahh pasal, eii , kita nak lebih-lebih pun kang kita pulak yang kena buli balik". bisik Naeun pula kearah Lisa
"takpe kita tengok dulu, kalau dia lebih-lebih kat Woozi , tahulahh aku nak buat ap". ngomel Lisa sendirian.
Naeum hanya menggeleng-geleng kepalanya melihat perangai Lisa yang satu ni, pantang dicabar sungguh!
"hah! apa korang berdua gosip tu hah??". Soal Hoseok memandang tepat kearah mereka
lisa dan Naeun kembali menyambung aktiviti mereka seakan tidak ada apa yang berlaku...
"Lisa ssi! ".
lisa langsung menoleh akan siapa yang memanggil namanya, "JUNGKOOK SSI?". Jawab Lisa sedikit terkejut memandang Jungkook
"harini NAM JOON tkde, dia suruh aku ajar kau ". Jawab Jungkook bersahaja.
"ohhh okayy, ".
"tapi, bukan dekat sini tau". Ucap Jungkook lagi
"lahh dekat mana pulak?". soal Lisa kebiingungan
YOU ARE READING
P.R.E.T.T.Y NAEUN
Fanfictionmengisahkan tentang gadis GEMUK bernama NAEUN , Dia dibesarkan dikalangan keluarga yang sederhana. Pada Usia 17 tahun dia mendapati dirinya adalah Anak Pengusaha dari Pusat Gedung membeli belah yang terkenal iatu Gangnam Mall. Bermulalah episod baru...