If nak baca haa baca lah. Panjang ni aku bebel.
Aku bukan ape lah kan. Aku ni jenis cool gitu. Tapi bila aku cool tu kau jangan lah amik kesempatan. Ade time aku serious then serious. Ade time aku nak gila then aku gila. Semuanya ikut mood. Aku tak sombong cume aku tak biasa nak tegur someone tu dulu.
Aku okay if kau pon okay. Simple right? Aku tak suka kene control. Life just once, do whatever you want. Tu prinsip aku. Yeah aku ni agak degil sikit. Aku bukan tak suka bergaul cume aku ni yang suka hidup dalam dunia sendiri i mean bersendirian? Aku waras lagi tak gila woi.
Sejak peristiwa yang pernah terjadi dulu, aku terus kurangkan friendly aku and layan orang tertentu je. Why? Because aku takut nak kenal orang baru. Tapi jangan lah risau aku still okay. Cume tu lah nak bergaul tu dah kurang. Aku minta maaf lah kalau korang rasa aku ni sombong ke ape.
Everything based on my mood.
Sape yang kenal aku haa dia tahu lah aku macam mana.
Yang paling aku tak boleh lupekan is aku terkesan gila dengan ayat from someone yang aku anggap special but now not anymore.
Dia cakap aku playgirl walhal aku just nak berkenalan. And dia keep cakap aku macam macam. Sejak dari tu aku banyak berubah. Tahukan aku tak suka marah orang and tengking orang balik tapi sebaliknya aku senyap senyap berubah / take a move.
Aku ni nak kata dingin, tak. Nak kata aku ni soft heart pon tak. Aku pon tak tahu. Macam half cold half soft gitchuu.
But don't worry aku okay je. Aku try nak jadi diri aku yang dulu tapi tak boleh.
Aku tak salahkan sesiapa pon. Aku jenis senang nak maafkan orang sampaikan orang tu buat hal balik and minta maaf balik pon aku still maafkan. Aku murah dengan sikap memaafkan orang ni.
Tu jelah aku nak bebel. Tapi macam bukan bebel. Haaa tak tahu lah aku HAHAHAHAHAHAHA.
Sape yang stay berkawan dengan aku tu and sanggup layan perangai aku yang entah ape ni aku nak cakap terima kasih sangat sangat. Terpaksa kene layan mood aku tak betul ni. Kadang gila, kadang sedih dan seterusnya lah. I appreciate it. Lots of love ❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Aen's Talk
AcakThank you for read and have a nice day :) Don't forget to vote and feel free to ask me any question :p i will answer it. This is my talk book, so why bother?