3. Acces direct, Vulpita si camera de hotel

217 11 1
                                    

In direct s-au intamplat multe lucruri. S-a lasat cu scandal, confesiuni, divorturi.
In direct:
Prezentatoarea (P): Buna seara! Bine ati venit!
Vulpita/Veronica (V):Saru' mana!
Viorel (Vi): Buna seara!
P: Va rog luati loc!
(Ei iau loc:))) )
P: Veronica, Cati ani ai?
V: 22
P: Cati copii ai?
V: O fetita.
P: Sa va traiasca! Cati ani are?
V: 2 anisori
P: Aha. De cat timp esti casatorita cu Viorel?
V: ăăăă..... (se uita spre Viorel)
VI: 5 ani
V: 5 ANI
Dupa putin timp:
P: Bun povesteste-ne ce s-a intamplat!
V: Pai am fost la magazin sa iau pampers si suc iar niste indivizi mi-au luat telefonul, m-au legat la ochi si m-au bagat intr-o masina.
P: Asa.
(Viorel era foarte fericit in platou)
V: M-au plimbat pana aproape de Barlad iar apoi au zis ca o sa ma omoare, nu m-au omorat. Dupa m-au plimbat inca putin timp si am ajuns in alta zona (frumos peisajul de acolo). In locul ala s-au intamplat multe lucruri (nu e bn sa citeasca copiii mici despre ce s-a intamplat).
Dupa emisiune ei au fost dusi inapoi la hotel. Acolo Veronica a vrut sa iasa afara sa ia o gura de aer. Ea iese afara si i se alatura mai multi domni. Vulpita a fost foarte incantata de idee asa ca a stat cu ei 2 ore. Viorel a fost foarte fericit ca Vulpita nu se mai intoarce asa ca a profitat de situatie si s-a intalnit cu o domnisoara pe care voia sa o ia de nevasta pentru ca el a visat ca a dat divort si credea ca acum e un barbat liber.
Atunci cand amandoi s-au intors in camera s-au certat iar apoi s-au despartit. Dupa asta si-au invatat replicile pentru urmatoarea zi.

Viorel si Vulpita in regatul lorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum