"Betul hyung!Time aku nak pergi dapur,rumah kita bergegar macam gempa bumi!Betul,aku tak tipu!Tak kanlah aku nak tipu!Bulan puasa mana boleh tipu,eh bukan dah habis kan puasa?Pape jelah,yang pasti aku tak tipu" Ujar Hoseok panjang lebar.
Sebaik sahaja dia tersedar dari pengsan,dia menangis kesyukuran apabila tuhan masih tidak mengambil nyawanya.Dia masih belum bersedia nak mati awal.
Dah belum kahwin lagi.Ada hati nak pi mampus awal.
"Macam tak percaya jak?Aku dok touch up depan cermin tak ada bergegar pun.Siap buat tiktok gelek punggung lagi" Ujar Jin.Punggungnya terliuk ke kiri ke kanan sambil mengoreng kepala orang masak goreng tepung.
K joke.
Dia masak ayam masak merah.
Eh?Bukan vampire minum darah ke?
Jawapan Lin si comel,
Tak tahu?Abaikan je.Anggap diaorang separuh manusia,separuh vampire.
Sreeeeetttt!!!!Srrooootttt!!!
Kedua-dua mereka berpaling melihat Augustine ataupun Yoongi masuk ke dalam dapur dengan wajah lesu.Kakinya diseret sehingga menghasilkan bunyi seperti diseret.
Langkah Yoongi menuju ke arah peti sejuk.Pek darah diambilnya lantas dituang ke dalam cawan emas.Dia duduk lantas menghirup darah tersebut.
"Kau ni dah kenapa,hyung?Macam mayat hidup baru keluar dari kubur ja aku tengok" Ujar Hoseok
Yelah,kalau korang siapa yang tak terkejut bila tengok mata seseorang tu bengkak,ada lingkaran gelap di kelopak matanya macam panda,rambut terpacak sana sini,muka lesu pucat macam hantu Jiangshi,baju terkusut.Dah macam laki hilang bini dah kalau tengok.
"Slave Jungkook tu hah,gara-gara dia,aku kehilangan katil kesayangan aku,hiks,HUARGHHH!!!!!" Yoongi menangis teresak-esak.Rambutnya ditarik tarik.Kakinya terhentak hentak seperti kanak-kanak protes menginginkan gula.
Terus hilang swagnya.
Siapa punya suami ni,mohon Pujuk dia😂
"Asal dengan katil kau?" Tanya Jin
"Katil aku roboh dibuat Joona" Ujar Yoongi sambil mengelap sisa air mata yang tersisa di tubir matanya.
"Weyh,weyh,jangan cakap kau dengan Joona buat sesuatu atas katil"
Pak!!!!!
"Adeh!Sakit!"
"BUKAN TU LAH,BENGAP!KAU NANTI KAU!ADA KEPALA KAU TERSANGKUT KAT TENGAH MEJA AKU BUAT!"
Jin segera menahan Yoongi yang nyaris mahu mengangkat meja ingin menghempuk kepala Vincent iaitu Jhope.Mahu matinya Jhope kena hempuk dengan Yoongi ni kalau tak dielak.
"Dah,katil boleh beli barukan?Nanti aku suruh Namjoon hyung belikan" Ujar Jin sambil mengurut bahu Yoongi yang masih menatap Hoseok seperti mahu ditelannya hidup hidup
Hoseok?
Dah duduk mengerekot kat sudut dinding sambil terketar-ketar nyaris mahu terkencing kat seluar akibat terlampau takut melihat Yoongi yang menatapnya seperti mahu ditelannnya Hoseok.
"Kalau rasa gembira,lompat-lompat.Boing,boing"
Mata mereka semua tertumpu melihat Jimin yang melompat turun dari tangga sambil menyanyi lagu Didi and friends.
"Kalau rasa gembira,lompat-lom......hai hyung!" Jimin melambaikan tangan ke arah mereka.
"Eh,kenapa dengan korang ni?" Tanya Jimin.Kepalanya di senget ke tepi dengan pipinya yang dikembung.
"Tak ada apa-apalah.Hah,chim nak pergi mana ni bawa sekarung guni ni?" Tanya Jin.Paling mengerikan apabila karung guni tersebut berdarah.
"Ouh,Chim nak bagi Maomao Chim Chim makan!!!" Ujar Jimin dengan nada ceria.
"Asal guni tu berdarah?" Tanya Jin.
"Ouh,dalam guni ni badan manusia yang Chimchim baru bunuh.Diaorang tak nak dengar cakap Chimchim, Chimchim bunuhlah diaorang" Ujar Jimin seraya tersenyum creepy membuat kan Jin,Yoongi,Hoseok dapat merasakan aura hitam di belakang Jimin.
Muka je comel tapi bunuh orang macam psycho.
Oh,korang tak tahu ke?
Dia bunuh orang bukan biasa-biasa.Dia bunuh dengan sangat kejam.Kepala dicabut lalu dibelahnya dua, usus ditarik keluar,kemaluan dipotong dengan kejam,jantung ditarik keluar.
Well,Dah nama vampire.Tulah kerja dia.Hisap darah lepas tu dah puas dia gi bunuh orang dengan sangat kejam.
"Ok,paipai hyung-hyung ku semua.Chimchim nak pergi bagi Maomao Chimchim makan" Jimin mengheret karung guni tersebut menuju ke tingkat bawah.
"Ok,dah,dah.Aku nak pergi siram bunga dulu" Ujar Jin seraya menghilangkan diri menggunakan teleport.
TBC
YOU ARE READING
[OG]Vampire Slave •Jeon Jungkook•
VampireKissh di antara seorang vampire dan seorang manusia biasa iaitu Jeon Jungkook dan Kim Joona