Anjaan Love Story - Part 6

1.2K 77 4
                                    

Mahima went to bring Rakshit in mandap bt saw Rakshit isn't there in room. Rakshit's closet section opened. Mahima went there & saw Rakshit's clothes ain't there. Mahima worried.
Mahima tried to cll Rakshit bt switched Off. Lavanya went to see Rakshit in his room bt saw Mahima cmng. Mahima said all. Lavanya burning in anger & shouting like mad girl. ShiVya thought Rakshit left Shergill house & take Drishti along with him so Divya relaxed.

In DriJaan house.

Drishti wakeup saw Anjaan staring her.

Drishti - tum mujhe aise ghurr kyun rehe ho ??

Drishti remembered her moments with Rakshit & kaise Rakshit Drishti ko ghurrta tha yaad araha hai.

Anjaan - Rakshit & Lavanya ki aabtak Shaadi bhi hogyi hai ??
Drishti - I don't care.
Anjaan - tum care krti ho.
Drishti - main nahin krti.
Anjaan - tum mere saath beetaye pal mein Mr. Shergill ka naam liya hai did you realize ??
Drishti - nahin maine Mr. Shergill ka naam nahin liya.
Anjaan - relax hota hai itne din tum Rakshit ke saath rehi ho btw Rakshit insaan acha hai tumhe Shaadi ke baad chhua tak nahin.
Drishti - Mr. Shergill mujhe respect krta tha.
Anjaan - tumhe kuch chahye ??
Drishti - nahin.
Anjaan - bhuki rahogi ??
Drishti - ghar mein kuch nahin hai.
Anjaan - readymade nahin hai.
Drishti - koi baat nahin main banalungi.
Anjaan - main koi help karu ??

Drishti remembered how Rakshit came to help her during her pehli rasoi.

Drishti - nahin.
Anjaan - main cook bura nahin hoon.

Drishti smiled.

Drishti - tum cook bhi ho ??
Anjaan - kabhi kabhi cook bann jata hoon.

Drishti made dinner. Anjaan feeds Drishti. Drishti's tears rolling on her lips so Anjaan sip Drishti's tears 4m her lips by his lips & tongue. Drishti looking at Anjaan & she too feed Anjaan. Anjaan touched Drishti's hand. Drishti hugged Anjaan t8ly.

Drishti - tum mujhe itna apna kyun lgte ho ??
Anjaan - humara saath 7 janmo se hai.
Drishti - mujhe room mein le chalo.

Anjaan pulled Drishti up in his arms & went in room thn dropped her on bed. Anjaan covered Drishti with blanket & abt to go bt Drishti hold his hand t8ly. Anjaan comes closest to Drishti. Drishti signs Anjaan that she wants him. Anjaan come top on her & hold her hands thn kissed eachother & removed eachother's clothes. Anjaan pushing & kissing Drishti. Drishti enjoying by closing her eyes & scratching Anjaan on his back. DriJaan exchanged all their rights gladly. DriJaan smiled looking at eachother.
DriJaan copulated.

Precap - Drishti bumped with Rakshit.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Anjaan Rahasya ✓जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें