Anjaan Love Story - Part 15

905 65 7
                                    

In mid night

Lavanya sleeping & seeing some blured moment with someone. Lavanya wakeup & sat on bed.

Lavanya in mind - main yaad nahin krna chahti it's my mistake.

Lavanya lay on bed & trying to sleep.

In DriKshit's room.

Drishti sleeping & Rakshit caressing Drishti's belly. Rakshit kissed Drishti's belly & keep his head on her belly thn hugged her belly & sleep.

In ShiVya's room.

ShiVya doing coitus activity in their room.

Other side

Sachini & Mahima planning something to hurt Drishti.

Sometime later Lavanya wakeup & went in bathroom. Lavanya vomiting. Lavanya tested & report positive. Lavanya expecting.

Lavanya memorizing her fornication moment with that man.

flashback

Lavanya apne dost ke party mein gyi thi. Lavanya bht enjoy kr rehi thi. Lavanya ne bht drink krli thi. 1 rich man se mulakat hui thi Lavanya ki.

Man - hello I'm Rudy.
Lavanya - I'm Lava.

Lavanya lattu hogyi thi Rudy pe party mein & bht laud music chal rehi thi. Lavanya girr gyi Rudy pe. Rudy Lavanya ko room mein leja ke bed pe drop krdiya. Lavanya pulled Rudy on her & kissed him so he responded her kiss & they removed eachother's clothes & exchanged their rights rewardingly. Rudy Lavanya enjoyed their fornication activity.

Rudy proposed Lavanya. Lavanya rejected Rudy.

flashback over.

In morning all sat in breakfast table & eating. Lavanya rushed to bathroom & vomiting. Divya went behind Lavanya & abt to go inside the bathroom she saw the kit lying on floor & it's positive. Divya takes that & showed Drishti Rakshit Shikhar.

Precap - Lavanya threats Drishti. Anjaan's re-entry.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Anjaan Rahasya ✓जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें