(jeongyeon) No Jam Brothersı Tanıyalım💚

46 5 0
                                    

Güney Kore, Suwon'da doğdu.

~ Jeongyeon'un doğum adı Yoo Kyung Wan. Bu adı 3. sınıfta değiştirdi, çünkü erkek ismine benzediğinden okulda alay konusu oluyordu.

~ Gong Seungyeon ve Seo Yeon adında iki ablası var.

~ Çocukken JYP seçmelerinde başarısız olmuştu. Ama pes etmedi ve 1 Mart 2010'da JYP Entertainment'ın düzenlediği seçmelerde başarılı olarak stajyer olarak çalışmaya başladı.

~ 5 yıl stajyerlik yaptı.

~ Jeongyeon, aynı gün JYP ve SM'den kabul aldığını öğrendi, ancak JYP'yi seçti.

~Gruptaki lider seçimi için yapılan oylamada 2. sırada yer aldı.

~ Temsili rengi Sarı-Yeşil.

~ Siyah ve moru da seviyor.

~ Nanoblocks'ları ve Lego'ları çok seviyor. Hatta Legoların koleksiyonunu bile yapıyor.

~ Jeongyeon saksafon çalmayı biliyor. Ayrıca gitar çalmayı da öğrendi.(weekly idol de konuk olduklarında az bir şey çalıyor ama o zamanlar 3 ders almıştı sadece)

~ Tteokbokki (Acılı pirinç keki), et ve Golbangee Muchim (Salyangoz salatası) favori yemekleri arasında yer alıyor.(salyangoz salatası da vardı sanırsam ya)

~ En sevdiği rakam sıfır.

~Günün en mutlu anı kontakt lenslerini çıkarttığı an.

~ Grubun annesi olarak adlandırılıyor.

~ Chaeyoung'la birlikte "No Jam Brothers" olarak adlandırılıyorlar. Çünkü grupta en soğuk esprileri bu ikili yapıyor.

~ Aslında solaktır ama yazı yazarken iki elini de iyi bir şekilde kullanabiliyor.

~ En sevdiği Pokemon karakteri Balbazar.

~ İp atlamayı ve koşmayı çok seviyor.

~Yurtta temizlikten sorumlu. Temizliği çok seviyor.

~ GOT7'ın "Girls Girls Girls" ve Miss A'in "Only You" MV'sinde yer aldı.

~ Parfüm kullanmıyor, onun yerine body mist kullanmayı tercih ediyor.

~ Yurtta böcekleri yakalayan kişi. (Jihyo onlardan en çok korkan üye)

~ 2 köpeği var: Bbosongie adlı beyaz bir Pomeranian ve Nanan adlı bir fino.

~ Bacaklarına ve dişlerine çok güveniyor.

~ Başlangıçta mankenlik kariyeri istiyordu.

~ 6mix grubu dağıldıktan sonra bir süre pastanede çalıştı.

~ Bu pastane işini çok sevdiğini, ileride kendi pastanesini açmayı düşündüğünü söylüyor.

~ İlk albümlerinde yer alan "Love Line" şarkısının sözlerini yazdı.

~ Ayrıca mini albümleri "What Is Love?"da yer alan "Sweet Talker" şarkısının sözlerini Chaeyoung'la beraber yazdı.

~ Jeongyeon'un babası Yoo Chang-joon, eski cumhurbaşkanı Kim Dae-jung'un özel şefiydi. Seoul Plaza Hotel'in baş şefidir ve 20 yılı aşkın bir süredir Kore mutfağında uzmanlaşmıştır.

~ Teyzesinin bir Japon restoranı var ve annesi de orada çalışıyor.

~ 2017 yılında saçlarını uzatmaya başlayacağını söylemişti.

~ Kullanışlı ürünler satın almayı seviyor.

~ "2018'in En Güzel 100 yüzü" listesinde 66. Sırada yer aldı.

~ Yurtta Momo ile aynı odayı paylaşıyor.

  ~  Yurtta Momo ile aynı odayı paylaşıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
twıce hakkında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin