Tukiyo sığınağa vardığında yardımcıları çoktan Konoha'ya saldırmaya başlamışlardı. Sarada'nın tavsiyesine uyan Naruto Konoha'nın merkezinde birliklerini yoğunlaştırmış, saldırıya karşı alınan tedbirler doğrultusunda Tukiyo'nun yardımcıları Konoha'dan atılmıştı. Yeniden köye girmelerini engellemek için Sasuke ve Naruto güçlerini birleştirip Konoha'nın üzerinde chakradan büyük bir kalkan oluşturmuştu. Takım yedi ve Sarada geri dönene kadar köyü bu şekilde korumaya çalışacaklardı.
Bu sırada Sarada ve Tukiyo arasında mücadele sürüyordu. Sarada her ne kadar zorlansa da sharinganını kullanmak istemiyordu. Bu yüzden Mitsuki'nin atağını bekliyordu.
Tukiyo darbesiyle Sarada'yı sert bir şekilde yere savurdu. Sarada yere düşünce havada duran Tukiyo Sarada'nın yanına, yere indi. Ayakları yere değer değmez Sarada Mitsuki'ye işaret verdi ve tam o sırada toprağın altından çıkan yılan Tukiyo'nun bacağını ısırdı.
Tukiyo bacağındaki acıyla kasıldı ve yılanın başından tutarak bacağına kenetlenen dişlerden kurtulmaya çalıştı ama nafileydi. Yılanın dişleri Tukiyo'nun bacağına resmen kenetlenmişti. Mitsuki'nin yılanına enjekte ettiği zehirin tamamı Tukiyo'nun bedenine girince yılan ısırdığı yerden ayrıldı. O sırada hâlâ yılanı kavramakta olan Tukiyo yılanı hızla kendisinden uzaklaştırdı ve uzak bir noktaya fırlattı.
Bütün bunlar olurken Sarada çoktan ayağa kalkmış, Tukiyo'nun onu fark etmesini bekliyordu. Tukiyo dikkatini yeniden Sarada'ya verdiğinde yarasını iyileştirmişti. Sarada'ya baktı ve sırıttı.
"Beni alt etmek için yılan zehrinden fazlası gerekiyor Sarada."
"Biliyorum, bu yüzden vücuduna giren şey yılan zehri değildi Tukiyo."
"Sen ne-"
Tukiyo cümlesini tamamlayamadan kaskatı kesildi ve vücudu devrildi. Sarada Tukiyo'nun zorlukla hareket eden vücuduna baktı, ardından önünde diz çöktü. Tukiyo hareket edemediğinden Sarada Tukiyo'nun yüzünü kendisine doğru çevirdi ve kısık olan gözlerine baktı.
"Üzgünüm Tukiyo, ama geçmişin bir daha tehlikeye girmemesi için senin bu olanları unutman gerek."
Tukiyo Sarada'ya cevap veremeden Sarada sharinganını kullanarak Tukiyo'nun hafızasını sildi. Hafızası silinen Tukiyo bilincini kaybederek bayıldı.
Tukiyo'nun bayıldığını anlayan takım yedi saklandıkları yerden çıktılar ve Sarada'nın yanına gittiler.
Genç kız yanına gelen takım yedi'yi fark ettiğinde gülümsedi.
"Siz iyi misiniz?"
Boruto ve Sarada şaşkın bir şekilde başlarını aşağı yukarı sallayarak iyi olduklarını belirtti. Savaş sırasında mağara çok hasar görmüş, kayaların altında kalmamak için çok uğraşmışlardı. Neyse ki sığınak hâlâ ayaktaydı.
Mitsuki ise genç kızın sorusuna cevap dahi verememişti. Tukiyo ile olan savaşına çok yakından tanık olmuş, Sarada'nın bu kadar güçlenmesine çok şaşırmıştı.
Genç kız üzerindeki bakışlardan rahatsız olmuş bir şekilde " Bir sorun mu var?" diye sordu.
Üçü birden başını 'hayır' anlamında sallayınca genç kız tekrardan Tukiyo'ya döndü. Yavaşça yere eğildi ve kuchiyose no jutsu kullanarak Karasuki'yi çağırdı. Karasuki hâlâ aynı görünüyordu ama oldukça büyümüştü.
Genç kız Karasuki'ye döndü. "Karasuki, ne kadar zamanım var?"
"İki saat kadar."
"Güzel, geri dönmeden önce Konoha'ya gitmeliyim. Sen Tukiyo'yu alıp geri dön. Onu burada tutmak tehlikeli olur. Geri döndüğünde Yori'ye neler olduğunu anlat. O ve diğerlerinin Tukiyo'nun üzerinden gözlerini ayırmalarına müsade etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Geleceğe ~BoruSara~
Teen FictionGelecekten gelen bir sürpriz ile başlıyor hikâyemiz. Sarada, takım arkadaşlarıyla birlikte çıktığı bir görevde tahmin bile edemeyeceği bir kişiyle karşı karşıya gelir, kendisiyle. Kendisinin gelecekteki hâlini gören Sarada ve diğer Konoha shinobiler...