3.Bölüm

641 30 101
                                    

Konoha yeni bir sabaha uyandı. Her ne kadar yaşananları unutmuş olsalar da zamandaki değişime hiçbiri anlam verememişti. Birdenbire akıp gitmişti saatler. Yeni bir güne uyandık derken kendilerini günün sonunda buluvermişlerdi. Herkesin kafasında aynı soru dönüyordu ancak sürekli cevapsız kalıyordu. Bu yüzden bu konuyu bir süreliğine unutmaya karar verdiler.

Kawaki, kolunda tekrarlanan bazı sorunlar sebebiyle bir süre önce Katasuke'nin yanına gitmişti. Sabah saatlerinde Konoha'ya döndü. Onu karşılayan kişi ise Boruto oldu.

"Naber Kawaki? Nasıl gitti?"

"İyi, sanırım. Senin beni karşılayacağını düşünmemiştim."

"Yeni görevi almak için babamın yanına gitmeden önce seni göreyim dedim."

"Yeni görev? Nereye?"

"İwagakure'ye."

Kawaki başını sallayarak anladığını belirttiğinde ikisi birlikte Uzumaki evine yöneldiler. Boruto Kawaki'ye eşlik ettikten sonra hızlı adımlarla Hokage binasına yöneldi. Fazla geç kalmamış olmayı umuyordu.

Naruto'nun ofisine vardığında Sarada ve Mitsuki'nin çoktan orada olduğunu fark eden Boruto yüzüne şapşal bir gülümseme yerleştirdi.

"Geç kaldığım için üzgünüm."

Naruto, "Sorun değil Boruto. Sen de geldiğine göre görevi açıklayabiliriz." dediğinde kapı açıldı ve Sai içeriye elinde Iwagakure'den gelen parşomenle birlikte girdi. Parşomeni Naruto'ya veren Sai, Shikamaru'nun yanına geçti ve Naruto'nun görevi açıklamasını dinlemeye başladı.

"Tsuchikage'den bir bildiri aldık. Iwagakure'de özel olarak üretilen ninja aracı var. İki gün önce bu aracın kaybolduğunu fark etmişler. Kilitli bir yerde tuttuklarından kimsenin içeri giremeyeceğini sanmışlar bu yüzden fark etmeleri uzun sürmüş. Siz üçünüzden de özel olarak yardım istedi."

Naruto'nun açıklamasını dikkatle dinleyen Sarada, "Bu araç tam olarak ne amaçla yapıldı?" diye bir soru yönelttiğinde cevabı Shikamaru'dan geldi.

"Klonlamak için üretilmiş bir cihaz. Savaşlarda asıl ordunun bir kopyasını ileri sürmek amaçlı yapıldı."

"Kilitli bir odaya konulmuş dediniz, odaya girmeyi nasıl başarmış?"

"Asıl sorun burada başlıyor. Kapının zorlandığına dair bir kanıt bulamamışlar ve dediklerine göre bu odaya girmenin tek yolu da buymuş."

"Anlaşılan değilmiş." diyerek söylenen Boruto'yu Naruto onayladı.

"Evet. Bu işin nasıl olduğunu ve kimin yaptığını çözmek size kalmış. Elinizi çabuk tutun ve bir an önce Iwagakure'ye gidin. Bolşans."

Takım yedi acele ile evlerine dönüp gerekli olan eşyalarını toparladılar ve yarım saat içinde Iwagakure'ye doğru yola çıktılar.

Yol boyunca Sarada'nın aklına kilitli oda mevzusu gelip duruyordu. Cihazı çalan kişi kapıyı zorlamadan girdiyse başka nasıl girmiş olabilirdi ki?

Düşününce aklına tek bir jutsu geliyordu. Ama bunu yapabilen sayılı kişi vardı. Bu kişilerin cihazı çalmayacaklarından emin olsa da aklında bir kişi daha vardı. Her ne kadar imkansız gibi görünse de aklına başka bir şey gelmiyordu. Sadece yanılıyor olmayı diliyordu.

Iwagakure'ye vardıklarında takım yediyi Akatsuchi karşıladı.

"Sizi yeniden görmek ne güzel takım yedi. Görevi kabul ettiğiniz için teşekkürler."

Sarada, "Önemli değil Akatsuchi-san ama anladığımız kadarıyla hızlı olmamız gerek öyle değil mi? Tsuchikage nerede?" diye sorduğunda Akatsuchi "Klonlama cihazını koyduğumuz odaya gitti. Sizi orada bekliyor." diyerek Sarada'ya cevap verdi. Ardından takım yedi ile birlikte Kurotsuchi'nin yanına gittiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişten Geleceğe ~BoruSara~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin