1.Bölüm

948 43 74
                                    

"Bu görevden nefret ettim, gerçekten nefret ettim!"

Boruto nehrin kıyısında yetişen bitkileri toplarken kendi kendine söyleniyordu. Kopardığı her ottan sonra aynı cümleyi tekrar etmeye devam ediyordu.

"Boruto yeter artık! Göreve başladığımızdan beri söylenip duruyorsun. Ayrıca bu görevi isteyen sendin!"

Konohamaru'nun söylediklerine göz deviren Boruto otları yolmaya devam ederken konuştu.

"İyide ben bu görevi acil olduğu için istedim. Böyle bir şey olduğunu nerden bileyim!"

Takım yedi, takım on ve takım beş Konoha hastanesine yardım etmek için görevlendirilmişti. Sakura'nın onlar için verdiği görevleri yerine getireceklerdi.

Tıbbi ilaçlar için malzeme kalmayınca Sakura malzeme toplama görevini 'acil görev' başlığı altında takımlara sunmuş ancak görevin ne olduğunu söylememişti. Hâl böyle olunca Boruto bu görevin eğlenceli olacağını düşünmüş görevi almak istemişti.

O sırada keyfi yerindeydi, tabi acil görevin ne olduğunu öğrenene kadar.

"Boruto, sus artık! Sabahtan beri söyleniyorsun."

Sarada artık bu zulüme katlanamamış Boruto'ya bağırmıştı. Ancak Boruto duracak gibi değildi.

"Bekleyin."

Mitsuki'nin seslenmesiyle ona baktılar. Mitsuki bir şeyden emin olmak istercesine gökyüzüne bakıyordu.

"Ne oldu Mitsuki?"

"Konohamaru-sensei, yılanlarım büyük bir chakra hissetti. Kuzey tarafından geliyor."

Konohamaru Mitsuki'nin işaret ettiği yere dikkat kesilirken büyük bir gürültü duyuldu. Birkaç metre ötelerindeki ağaçlık alana biri düştü. Boruto dayanamayıp oraya doğru koştuğunda diğerleri de onu takip etti.

Yerde büyükçe bir çukur açılmıştı. Boruto oraya daha fazla yaklaşmadan Sarada kolunu tutup onu durdurdu.

"Dur Boruto, orada ne olduğunu bilmiyoruz."

Boruto tam itiraz edecekken çukurun içinden biri havaya fırladı. Havada dururken bakışlarını takım yediye çevirdi ve sırıttı.

Boruto gördüğü kişiyle afalladı. Beyaz tenli, beyaz saçlı, boynuzlu... Bu kesinlikle bir Ootsutsukiydi!

"Sen kimsin?" diye sordu Boruto.

Beyaz tenli ve uzun saçlı kadın Boruto'nun sorusunu es geçip Sarada'ya baktı.

"Bakalım seni geçmişte öldürünce ne yapacaksın küçük kız."

Kadın birkaç saniyede elinde büyük bir yıldırım dizisi oluşturdu ve takım yediye doğru savurdu. Bunu o kadar hızlı yapmıştı ki hiçbiri tepki verememişti. Ancak koyu pembe renginde bir susanoo yıldırımın hedefini bulmasını engellemişti.

Boruto ve diğerleri kollarıyla kendilerini siper etmişken onları vuramayan yıldırımlarla kollarını indirdiler ve hemen önlerinde bulunan siyah pelerinli kişiye baktılar. Susanoo'yu yapan kişi yavaşça onlara döndü. Yüzünde anbu maskesi vardı.

"Çabuk çıkın burdan!"

Bu bir kız sesiydi.Konohamaru öne çıkıp Boruto, Sarada ve Mitsuki'yi arkasına aldı.

"Siz kimsiniz? Konoha sınırları içinde ne işiniz var?"

Maskeli kız susanoo'yu güçlükle ayakta tutarken konuştu.

"Anlatacak vaktim yok. Çabuk uzaklaşın buradan!"

Konohamaru arkasını dönüp "Beni takip edin." dedi ve takım yedi ile birlikte oradan uzaklaştı.

Geçmişten Geleceğe ~BoruSara~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin