"bez roušek"

84 4 1
                                    

TUHLE KNIHU PÍŠU JAKO DENÍČEK NA STRES...

Takže btw naše "MILOVANÁ" vláda nařídila nebo spíš povolila že se nemusí nosit roušky krom obchodů a uzavřených prostorů... DOBŘE, ALE TO BY TO TY IDIOTI MUSELY DODRŽOVAT! Jdu ven si nakoupit. Kouknu se. Kolem mě asi dvacet lidí s rouškama. Můj mozek v tu chvíli: WATAFAAAAAAAAK??? VŽDYŤ SE NENOSÍ!! KURVA! NASAĎ SI Krychle tu roušku!

Rouška byla nasazena. Rychle sem vyjela na korona stránky. A čtu: OD PONDĚLÍ 25.5. SE NEMUSÍ NOSIT ROUŠKY NA VEŘEJNOSTI KROMĚ.... BLA BLA BLA.

Tyvole co těm lidem je? Venku je pařák a oni si to ty debilové nosí na těch jejich držkách! Já sem málem dostala infarkt! Tyvole MÁLEM 10 000 pokuta!

No... Tak si dojdu do svého milovaného obchodu jménem Lidl~správná volba (ehm...btw nulová propagace. EHMEHMEEHEM....)

no....procházim se regálama a tu najednou uvidim máslo za 35 kaček! Na nic nečekám a beru pět kostek než mi to ňákej zkurvenej důchodce vybere.

Jdu k pokladně a voala koala najednou se předemnou objeví ňáká stařenka, se slovy "já toho mam jen trošku" A ZAČNE VYKLÁDAT VOZÍK PLNEJ VĚCÍ! Já na ní jen s otevřenou pusou koukám. Když jsem konečně na řadě, tak mě musí SAMOZŘEJMĚ NASRAT I POKLADNÍ!

Pokladní: plaťte kartou
Já: co prosim?
Pokladní: říkám, aby jste platila kartou
Já: a-ale já sebou nemám kartu
Pokladní: musíte platit kartou!

V tu chvíli mi ruply nervy a vychrlila sem to všechno na ní. "Jak jako platit kartou? Když nemam kartu, tak budu platit hotovostí! Tady mě předběhne stařenka a ještě vy mě naštvete?! Tak to ani náhodou! Já když chci tak budu platit HOTOVOSTÍ!"

Až potom co jsem to dořekla, tak jsem si uvědomila co jsem řekla. Normálně sem docela introvert, ale když mě něco fakt už HODNĚ nasere tak se neudržim a dovolim si na každýho...

Pak už držela hubu a po chvíli markování řekla cenu. Zaplatila sem před obchodem sundala roušku a šla domů.

Já byla pořád tak NASRANÁ!

No pak jsem se z toho dostala...

Tak pac bruh a čus vy dementi

A nesmějte se postiženým!

otázky vesmíru a momentálně koronaviru...Kde žijí příběhy. Začni objevovat