korona vtipy a vtipy obecně

26 4 4
                                    

Co dáváte pacientům s koronavirem za jídlo?
No, pizzu, lívance, bramboráky, palačinky...
A to pomáhá?
To nevíme, ale všechno se to vejde pod dveře.

Víte jaký je rozdíl mezi těstovinami a koronavirem? Skoro žádný. Obojí to vymyslela Čína a proslavila Itálie.

Stojí takhle Rus, Francouz, Čech a Rom na okraji propasti. Francouz řekne "máme hodně vína" A jednu flašku vína vyhodí do propasti. Pak řekne Rus "máme hodně vodky" A vyhodí flašku vodky do propasti. Po chvíli se Čech podívá na Roma a Rom říká "ať tě to ani nenapadne".

Muž v práci manželka doma a ona zrovna potřebuje postavit a přidělat skříň. Tak teda zavolá souseda, jestli by jí tu skříň neudělal. Když je skříň hotová, tak soused odejde. Zrovna projede kolem tramvaj a skříň spadne. Žena se lekne a běží k sousedovi mu to povědět. Žena řekne ať si do tý skříně vleze, že uvidí. Tak soused teda vleze do skříně. Po chvíli přijde manžel, jde do skříně a tam najednou vidí souseda. Soused po chvíli promluví "vy mi to nebudete věřit, ale já tu čekám na tramvaj".

Víte jakou odpověď dostanete, když se zeptáte blondýny jestli vám svítí blinkry? Ano, ne, ano, ne, ano... (Nic proti blondýnám)

Jeden pilot má ukázat co umí, ale poveze sebou muže, co nikdy neletěl. Když už tedy letí, tak se pilot rozhodne udělat let střemhlav dolů. V tu chvíli ten muž řekne "to jsem čekal" Pilot se diví, jaktože to čekal, když nikdy neletěl. Rozhodl se tedy udělat otočku doprava. Na to muž zase "to jsem taky čekal". To už pilotovi příde hodně divné a tak se ho rozhodne překvapit. Tak tedy na chvilku otočí letadlo a letí hlavou nahoru. " Tak to sem nečekal" Ozvalo se. Po skončení letu to pilotovi nedá a zeptá se, proč něco čekal a něco ne? " To, že se strachy pochčiju, to sem čekal. To že se strachy poseru, to sem taky čekal. Ale to, že se mi to všechno naleje do helmy, tak to sem nečekal. "

Tak pac bruh a čus vy dementi

Jestli pořád nespíš, tak teď už to nezachráníš... Čas 2:03

otázky vesmíru a momentálně koronaviru...Kde žijí příběhy. Začni objevovat