můj denní rozvrh-teda když zrovna neni korona

25 4 1
                                    

Tak třeba pondělí: první hodina- čumíš na tabuli a ..co to kur- co? K tabuli? Já?! Eee... Heh... SKVĚLÍ další pětka do zásoby! A prostě nic nechápeš. Matika chápeme se, ne?

Druhá hodina- taaak a napíšeme si diktát... Čeština.

Třetí hodinu si úplně spařená. A už po páté za sebou naše milovaná gymnastika! Tato hodina vám VELICE DODÁ ENERGII. ENERGII MI KURVA DÁ REDBULL A NE TĚLOCVIK!

Čtvrtá hodina, tak tam píšem dva testy za půl roku, ale jaký slohovky to broboha jsou?! Přírodopis.

Pátá hodina, tak tam se naposled oběvil nějakej test kterej nechápala celá třída a dostali jsme ho jenom kvůli těm IDIOTUM CO NEUMÍ 45 MINUT DRŽET HUBU! Hudebka.

A konečně poslední hodina! Řek, starověk, pravěk, slovani, egypťané, čína a bla bla bla... Dějepis.

Pak se konečně můžeme odebrat sprintem na oběd jinak se tam objeví 100 prvňáčků a s nima to je problém... Úča je krakonoš jiná úča sojka a prvnáčci mochomůrky... Je jich všude hafo, ale když na ně šlápneš, tak si v hajzlu, protože to sojka řekne krakonošovi a on ti dá hodinu po vyučování...

Upřímně máme docela dobrý obědy. Ono hlavně záleží na tom kolik má škola peněz a co si může dovolit...

Tak pac bruh a čus vy dementi

A netočte se na kolečkový židli! Bude vám blbě...

otázky vesmíru a momentálně koronaviru...Kde žijí příběhy. Začni objevovat