Bölüm 1

979 88 185
                                    

Xiao Zhan yeni  atandığı okuldaki  ilk dersine geç kalmıştı. Arabası arızalanınca yarı  yolda onu tamirciye bırakıp otobüs ile gelmek zorunda kalmıştı. Hava durumu da onun lehineydi. Yağan yağmur ile şemsiye  almamış olmasına kızıp çantasını başının üzerinde tutup okula doğru koştu.

Derse girdiğinde 10 dk geç kalmıştı. İlk izlenimi kötü olacak diye korkarken üstünü kurulamadan sınıfa girdi.

Xiao zhan sınıfa girdiği anda son derece yakışıklı , yağmurdan ıslanmış saçları ve kıyafetleri ile yeni edebiyat öğretmenini gören herkesin ağzı açık kalmıştı.

Xiao zhan kocaman gülümseyerek tahtaya adını yazdı ve sınıfa döndü.

"Herkese merhaba. Ben Xiao Zhan yeni edebiyat öğretmeninizim. Geç kaldığım için kusura bakmayın aracım bozulduğu için geç kaldım" dedi.

Herkes kendı arasında kendisi hakkında mırıldanırken Xiao Zhan gülümsedi.
Bu duruma çoktan alışmıştı. Her okulunda ki öğrenciler görünüşüne hayran kalıyordu.

" sessizlik lütfen, önce tanışalım" dedi
ve öğrenciler tek tek kalkıp öğretmenlerine isimlerini söylediler. Herkes ismini söylemişken Zhan yoklama kağıdını öğrencilere verdi. Öğrenciler imza atarken kapı çaldı ve içeriye bir öğrenci girdi.

"Özür dilerim geç kaldım." Diyen genç oldukça ıslanmıştı. Gözleri uykudan yeni kalkmış gibiydi. Zhan genç adamı baştan aşağı süzdü. Oldukça yakışıklıydı. Gençliğinin parlaklığı ile oldukça dikkat çekiciydi. Lakin zhan'ın düşüncelerinin aksine sınıftakiler gülmeye başlamıştı. Öğrenci yerine geçmek için hamle yaparken zhan seslendi.

" Dur"
Zhan kendini biraz kurulayabilmek için yanında getirdiği kağıt havluları aldı ve öğrencisinin yanına gidip ona uzattı.

" al bakalım en azından yüzünü kurula" dedi ve gülümsedi.

Öğrenci oldukça şaşırmış görünüyordu eğilip teşekkür etti ve yerine geçti. Zhan öğretmen masasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi herkes bu yakışıklı adama gözlerini kitlemişken ,Zhan konuştu.

" evet senide tanıyalım. İsmin nedir?"

Genç adam yüzünü silerken şaşkınca baktı ve ayağa kalktı o sırada herkes gülmeye başladı. Ayağa kalkmasına gerek yoktu aslında . Genç adamın suratı düşmüş utanmıştı.

" Adım Wang Yibo" dedi ve oturdu herkes hala kıkırdarken. Geldiğinden beri yüzünde kocaman parlak bir gülümseme olan Zhan'ın yüzü anında ciddileşti ve sınıfa uyarı yaptı.

" Bir daha sınıfımda biriyle dalga geçmek isteyen olursa önceden bilsin diye söylüyorum. Buna izin vermem. Ama yine de cesareti olan biri varsa uyarmış olayım. Eğer bir daha herhangi bir öğrencim ile dalga geçerseniz, sizi dalga geçilecek duruma getiririm."

Öğrenciler sus pus olmuş şaşkınla öğretmenine bakıyordu. Daha az önce gülümserken dünyanın en tatlı adamı gibi görünen öğretmenleri ciddiyken birini öldürecek gibi görünüyordu. Herkes susup önüne dönmüştü. Kimse bir daha gülmeye cesaret edemedi.

Zhan gözlerini sınıfın üzerinde gezdirdikten sonra en son Wang Yibo'ya baktı. Genç adamda ona şaşkınlıkla bakıyordu. Zhan Yibo'ya gülümsedi ve çantasından ders notlarını çıkarttı. Herkese dağıttıktan sonra öğretmen masasına oturup sordu.

" ders notlarını işlemeden önce bir soru sormak istiyorum. En sevdiğiniz yazar ya da en sevdiğiniz şiir nedir? Bize söylemek isteyen var mı?"

Sınıfta derin bir sessizlik oluşmuştu. Zhan gülümseyerek derin bir nefes aldı.

" ah demek yo-"

Hope Of Love (yizhan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin