Jimin çalan telefonuyla jeonggukun elinde tuttuğu ayakabıdan gözlerini çekip hemen telefona yönelmişti.
Taetae~ arıyor...
Hemen telefonu açıp kullağına dayadı. Jeonggukta kaşlarını kaldırıp ne olduğunu soruyordu.
" Efendim tae?"
" Jiminie! Ayakkabıları beğendin mi tatlım?"
" Ne, onları sen mi aldın?"
" Yoongi ve benden bebiş için ilk hediyemiz! Çok tatlılar değil mi~?"
"Ah- ah evet çok güzeller, sadece bizde kimin koyduğunu düşünüyorduk teşekkürler~"
Bir süre daha konuşup aramayı sonlandırdı jimin.
" Jeongguk çok güzeller değil mi?"
Jeon başını sallamış ve cevaplamıştı hamile olanı. Başını kaldırmadan sadece gelecekti bebeginin bunları giyeceklerini, nasıl güzel olacağını hayal ediyordu.
" Cinsiyetini bilmeden nasıl aldınki?"
" Imm şöyle düşün kızda erkekte olsa bunları her bebek giyiyor. Ben bebeğimi sadece bir renk içinde büyütmek istemiyorum~"
Jeon yine başını sallamış ve bir sonraki şapkalı toz pembe kıyafeti eline almıştı.
" Bu sencede fazla açık değil mi?"Jimin büzdüğü dudaklarıyla hemen başını kaldırıp severek aldığı kıyafete gülümseyerek bakmıştı.
" Hayır bence o çok güzel, bir düşünsene bebişimin o sevimli hafif tombul ayak bilekleri dışarıda ve sürekli emekleyerek etrafta geziniyor. Bence açık değil jeongguk. Hem sanane kızda olsa erkekte olsa istediğimi giydiririm!"
Jeon hemen şaşkınlıkla biraz geri çekilmiş ve yutkunarak aniden sonlara doğru sinirlenen eşine bakmıştı.
Bu ne sikim?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİKOOK | Mpreg
Fanfictionjeon jimin saf ve masumdu. Jeon jeongguk ise şerefsizdi. 🐰🐣