Elimi masamın üstüne attım . Yok . Ah nerde bu lanet telefon , tamam sanırım buldum .
Telefonun inanılmaz parlaklığı gözlerimi yakmıştı ilk başta , iki üç kez kırpıştırdım gözlerimi alışması için daha sonra gözüm saate kaydı oradan da Arya'nın aramalarına. Ah salak kafam bugün kutlama yapacaktık ama ben uyuya kaldım çok güzel . Gerçekten mi bu kadar uyumuş muydum , ve kimse beni uyandırmamıştı . Yani tamam Arya'nın aramaların sayılmaz , duymadım ne yapabilirim. Harika .
Ha ri ka.
Sıkkın bir nefes verip hemen Arya'yı aradım . "Sen nerdesin kaç saattir seni arıyorum . Unuttun mu kızlar gecesi yapacağımızı ya nasıl unutursun , kaç gün önceden anlattım... "
Devamı bende yok çünkü telefonu yatağımın üzerine atıp konuşmasının bitmesini bekledim. Bı sure ses gelmedi sanırım bitmişti. Telefonu alıp kulağıma koydum.
"Bitti mi Arya " diye konuştum ." Sen beni dinlemedin mi gerçekten , oraya geliyorum Kumsal seni alacağım iki dakika içinde hazır ol " ve suratıma telefonu kapattı .
Hadi ama nasıl iki dakikada hazırlanmamı bekler ve yan evden buraya gelmesi çokta sürmese gerek. Hemen ayaklandım hiç çenesini çekemezdim gerçekten . Ayaklarımı sürüyerek dolabımın önüne geldim zaten evde olacağımız için çokta özenmeme gerek olmadığını düşündüm ve taytımı ve üzerine uzun bı tişört geçirdim. O sırada kapı çaldı . İki saniye sonra kapı kırılırcasına açıldı. Aslında kapımın çalınmadan açılmasına alışkındım . Annem sağolsun , ama böyle kırılırcasına değil!
Arya bağırarak " Bu üstündekiler de ne ?" Dedi . Üstüme baktım gayet normal bişey değil mi üstümdekiler? Sonra onun üstüne baktım . Bu ne anasını satayım nereye gidiyor bu beraber olacağımızı sanıyordum.
"Sen bir yere mi gideceksin?" Dedim. Gelip kafama vurdu .
" Ah salak Kumsal'ım ben seninle ne yapacağım ? Bugün bahsettim ya bankta otururken yeni bar açılmış kızım okulun yakınlarında oraya gideceğiz . Hadi çabuk kalk . "
Saf saf ona bakmayı sürdürdüm. Çünkü bu dediğini hatırlamıyordum. Ve ya o sırada hayalet adamla ilgileniyordum. Evet evet aynen böyle olmalı. Birden o aklıma gelince ürperdim. Ama tek seferlik gördüm , belki bana bile bakmıyordu ben öyle görmüş olabilirdim. Üzerinde fazla durmadım.
Arya dolabımın önünde bana kıyafet seçiyordu.
"Ah bak bu güzel . Ne dersin bebeğim? " gösterdiği elbiseyi inceledim evet bunu giyebilirim. Elbiseyi elinden aldım ve giyemeye başladım.
Giydikten sonra aynanın karşısına geçtim. Bu sırada Arya bana ıslık çalmakla meşguldü. "Kızım taş mısın be !!" Diye bağırarak bana sarıldı. Bu kızın gerçekten sesinin ayarı yok mu ?
Neden sürekli bağırıyor ki ."Çokta abartma ya işte normal elbise ." Dedim . Bana gözlerini pörtleterek baktı .
Gülerek " Bence sen güzelliğinin farkında değilsin Kumsal'ım denizim " dedi ve hızla uzaklaştı .
Çünkü beni sinir etmek istediğinde sürekli böyle hitap ederdi. Ama onu seviyorum beni düşünen biri var sonuçta değil mi sevmeyip te ne yapacaktım ?
Aynanın karşısına geçip hafif bir makyaj yaptım. İşte tamam hazırdım.
Anneme Arya ile dışarı çıkacağımı haber verdim , tamam belki umrunda değil ama ne olur ne olmaz. Hemen evden çıktık.
Arya'nın tarifiyle yarım sattir yoldaydık. Gerçekten şimdi eve geri dönmeyi düşünmüyorum değil. " Kızım madem yeri bilmiyorsun , ismini bilmiyorsun niye bizi yollara düşürdün ? " Diye sakın kalmaya çalışarak sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ
Художественная прозаKendini hayattan soyutlamış bir kız , onu karanlığından çıkaran adam.