Orken försvinner sorgen tar över

56 2 0
                                    

Att kämpa för något man ändån inte kommer få är menningslöst säger många, men jag själv tror ändån det finns något positivt i det hela som visas i slutändan. tänk dig att du kanske blivit svårt sjuk och du måste kämpa för att överleva, du ta varje minut till att hålla dig vid liv, men så kommer dom där stunderna då man bara vill ge upp och bara dö, för man inte ser någon återvändo till att leva eller till att ens försöka. du blir ledsen och deprimerad och tycker allt är meningslöst i stunden. Men då kommer dom där betydelsefulla människorna ( äkta vänner) och stöttar en och gör allt för du ska må bra och känna att man är värdefull och det finns då mkt mer i livet. Att fortsätta kämpa sitt bästa vad som än händer. lite så är det i denna sitationen jag sitter i, jag vill men samtidigt tycker jag att det bara ängslar en massa onödig tid från mig. Men jag säger till mig själv att släpp aldrig det du älskar, spendera din tid på det du älskar....
Som sagt, det du får som belöning när du fortsätter tro på hoppet är en annan som kommer att fånga dig från den som du fall för, han/hon kommer kommer se vad du gått igenom, han/hon kommer ta hand om dig och visa all sin kärlek just för dig. ibland så kan det vara att killen du föll för fånga dig men sällan händer det med mig, någon som känner igen sig i mig kommer nog förstår vad jag menar med det...

Ellis dagbokDove le storie prendono vita. Scoprilo ora