JİMİN
Jimin de, Chae gibi çok mutsuzdu. Akşam yemeğinde bile, yemeğini iştahsızlıkla yiyordu. Hatta bazı günler, yemek yemeden direk yatıyordu. Rüyasında hep, Chae'yi görüyordu. Onu o kadar çok özlüyordu ki...Jimin, Big Hit'e (yani şirket binasına) gittiğinde, Chae'yi yoldan geçerken gördü. Onunla konuşmak istedi. Ama artık ayrılardı, ayrılmışlardı. Ona sarılmayı, kokusunu içine çekebilmeyi o kadar çok istiyordu ki...
ROSE
Chae yani Rose, o gün markete gidiyordu. Ve giderken de Big Hit binasının önünden geçti. Aklında hep, sadece Jimin vardı. Ailesi onu merak etmiştir, aramaya başlamışlardır diye düşündü. Bu yüzden fazla ortalıkta gezmemeliydi. Yoksa her an yakalanabilirdi. Hızlıca marketten birkaç parça ihtiyacı olan şeyleri alıp, otele geri döndü.Oteldeki odasına geldiğinde, telefonunu eline aldı ve WhatsApp'a girdi. Annesinden mesaj gelmişti.
Anne:Chaeyoung, neredesin kızım. Bizi meraklandırıyorsun. Nereye gittin? Lütfen geri dön.
Ama Chae'nin geri dönmeye hiç niyeti yoktu. Annesine mesaj da yazmadı. Evet, onları meraklandırıyordu ama, onlar da onu çok üzmüşlerdi ve Jimin'le evlenmelerine razı olana kadar da geri dönmeyecekti.
Chae'nin annesi ve babası ise çoktan polislere haber vermişti bile. Polisler aramaya başlamışlardı.
JİMİN
Jimin'in de aklından evi terk etmek geçiyordu. Hem belki biraz kafa dinleyebilirim diye düşündü ve, eşyalarını toplamaya başladı bile. Daha sonra, sessiz ve hızlıca, evden çıktı. O da otelde kalacaktı. Bu yüzden otobüse bindi ve o da Chae'nin kaldığı SR Otele gitti,(bu otel oldukça lüks ve Seul'de olduğu için sık ziyaret ediliyor) odasını ayarlattı. Artık kafa dinleyebilir ve rahat rahat Chae'yi, yani aşkını düşünebilirdi.Daha sonra karnının acıktığını fark etti ve, otelin yemekhanesine indi. Tam o sırada, Chae de yemekhanedeydi. Jimin kendine ramen aldı. O sırada Chae, hemen yanında pilav alıyordu. Birbirlerini fark etmediler. Ama Jimin, sağına döndü ve, şoka girdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Acısı | JiRose
Fanfiction"Seni seviyorum Rosé" "Ben de seni Jimin" "Ama senden ayrılmak da istemiyorum..." "Ama ayrılmak zorundayız Jimin. Ailelerimiz evlenmemize izin vermiyor. Kavga ediyorlar" Ayrılığın eşiğinde olan Rosé ve Jimin'in,ayrılmak istememeleri,ailelerinin evle...