#03

47 14 4
                                    

Guys ni author bagitau 

Klau tulisan macam ni "BTS" maknanya dia dalam cerita.

Klau macam ni "BTS" maknanya dia bercakap dalam hati tetapi masih di dalam cerita.

Klau macam ni "BTS" maknanya dia bukan dalam cerita.

Understandddd good!!!

-SCHOOL // BTS-

Eunwoo menutup buku itu dengan senyuman yang penuh makna.

"Nampaknya kita dah ada hero dan heroin" Eunwoo memandang seorang lelaki dari jauh.

Lelaki itu sedang minum air yang dibeli daripada mesin gedegang.

"Writer apa yang kau nak sekarang ni?" tanya Eunwoo sorang-sorang.

Zinggggg
Alam buku

Eunji berjalan pulang dengan Haneul.Harini saja dah berbuih mulut Haneul bercerita tentang sekolah ini.

Becok jugak minah ni.

"Eh Eunji kau ada nak gi mana-mana tak?"

"Aku..ada nak cari kerja part time"

"Kerja part time??? Hurmm haa aku tau kedai serba aneka yang nak budak part time" Haneul memberi idea.

"Kat mana?"

"Ada dekat dgn area ni...lepas habis sekolah kau boleh terus pergi kedai tu"

"Ouhh gomawo Haneul kau banyak tolong aku"

"Takde lah aku memang suka tolong orang...mama aku cakap buat baik dgn orang nanti satu hari klau kita susah ada lah jugak orang nak tolong kita"

Eunji deep sendiri. ye dulu dia banyak susahkan orang. Jahatnya dia. Masuk sekolah baru dia bertekad nak berubah.

"WAH AKU SUKA LAH WATAK AKU YANG BARU NI "

[H] School // BTSWhere stories live. Discover now