Jahat la bighit ni suka buat jantung aku terkeluar..huhu
-School // BTS-
Taehyung menutup buku itu. Dia sudah mengetahui Jungkook ialah orang ketiga di dalam cerita kali ini.
"Nasib kau la Jungkook" Taehyung mencapai gelas air di atas meja kopi.
Taehyung bangun dari sofa lalu menuju ke katilnya. Dia menghempaskan badannya di atas katil.
Taehyung merenung seketika. Hatinya berbolak balik sekarang ini.
"Arghh lantak ah aku bukannya suka minah tu pon" Taehyung memejam matanya.
-skip-
Zzinggg
Alam bukuEunji berjalan masuk ke dalam kawasan sekolah Private Hitman School.
Harini Eunji memakai baju biasa sbb dia tidak membeli baju sekolah itu lagi.
Semasa dalam perjalanan ke ruang masuk sekolah itu tiba-tiba beberapa kereta mewah memasuki kawasan sekolah itu dengan membunyikan hon.
Pin~~~~~
"OI KAU TENUK" Eunji melatah.Buku-buku sekolah yang dipegangnya jatuh bersepah di atas jalan.
Kereta itu terus berlalu ke pintu masuk sekolah.
"Eee kuang asam betul" Eunji mengutip buku-bukunya kembali.
Biasalah orang kaya semua buat sekolah ni macam bapak dia punya.
Pelajar-pelajar semua mengelilingi kereta-kereta mewah itu.
Ahli BTS semua keluar daripada kereta masing-masing.
Eunji mendekati pelajar-pelajar yang sedang mengerumuni BTS.
"Heh diorang ke..malas aku layan"
Eunji terus masuk ke laluan pintu masuk sekolah. Dia tidak perasan yang laluan itu dikosongkan oleh pelajar-pelajar lain.
YOU ARE READING
[H] School // BTS
FanfictionCLICHE!!! "Hidup aku selalu hambar dan cliche" "Writer bodoh!!Aku pishang lahhh!!" inspired by Extraordinary You(korean drama) Idea 100% : bangtanchigae Start: 1june 2020 End :