Medya: JİNAYEON 😍😍😍
Yine Nayeon'dan 😅
Kafeden çıkalı okul yoluna geleli yaklaşık 20 dakika olmuştu.
Acaba Jisoo'yu tehdit etmek işe yaramış mıydı?
Hele ki en son onun kolunu çevirmem..Sanırım kolunda ufak bir iz bırakmıştı. Sevgilisi kesin merak edecektir.
Tzuyu: Jungkook..Emin misin?
Ben kendi derdime dalmışken Jungkook ve Tzuyu'nun konusu apayrıydı.
Evet..Bugün okulun 3. Dersinden sonra Lunapark gezisi vardı ve onlar da kesinlikle bunun hakkında konuşuyorlardı.
Jungkook: Eminim Tzuyu. Jin listeyi gözüme gözüme tuttu.
Hah!
Bir de Jisoo'nun sevgilisi eksikti. Jisoo ile her yerde birlikte olduğu için benim gözümde Jisoo'dan farkı kalmamıştı.
Hatta konservatuarda Jin ile aynı sınıfta olmaktan bile nefret etmeye başlatmıştım.
Çünkü Jin sınıf başkanıydı ve bunun yanında her teneffüs Jisoo, Jin'i görmeye ta sınıfın içine kadar geliyordu.
Ama resmen Jin'i görmek için değil de; Beni gözleriyle tehdit etmek için..
Tzuyu: Nayeon..Nayeon..Heyy!
Gözlerimin önünde sallanan el tabi ki de bana saatlerdir seslenen Tzuyu'nun eli olmalıydı.
"Efendim Tzuyu?"
Tzuyu: Kanka ya. Sen Jin ile aynı sınıftasın öyle değil mi?
Yavaş yavaş ne anlatacağını beklerken kaşlarım istemsizce çatılıyordu.
Tzuyu: E sizin sınıf başkanınız da o..
Cidden kelime kelime ;kesik kesik anlatıp sinir bozucu oluyordu.
"Tzuyu ne halt istiyorsan artık anlatır mısın?"
Bunu dememle ilk başta hafif tırsıp hemen anlatıvermişti.
Tzuyu: Jin'den lunapark listesini iste..Lütfeeeen.
Kaşlarım arşa kalkarcasına havalanmışken Tzuyu aegyo yapmaya ÇALIŞIYORDU.(arşa değer başım dkdjdkdk)
"Tzuyu bana aegyo yapma! Çok çirkin oluyorsun!"
Suratını asmışken birden önümde Jungkook belirdi.
Jungkook: Nayeoonnnnn..Lütfeeeen~
Cidden yetenekli yapıp beni buna zorluyordu.
"Jungkook.Bana aegyo yapmayı kes!"
Jungkook: Lütfeeeeen.
Ellerimle alnıma vurdum.
"Tanrı aşkına. Listeyi neden istiyorsunuz? Hem ne listesinden bahsediyorsunuz? Ben hiç bir şey bilmiyorum!"
Tzuyu Jungkook'a kenara çekip bana yaklaştı.
Tzuyu: Bu listede kimin gelecekleri var.
"Tamam. Kim gelirse gelsin. Bundan sizene pardon acaba?"
Anında Jungkook söze girmişti.
Jungkook: Taehyung böyle gezilerden hep nefret eder, hiç bir zaman gelmez. Aynı şekilde Sana da öyle..Ama ben gelmesini çok istiyorum Taehyung'un..Taehyung, ancak Sana gelirse gider. Lütfen. Sana'nın gelip gelmeyeceğini öğrenmemiz lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Talented Angel {Jinayeon}
Fiksi PenggemarJinayeon realdir. Aksini iddia eden Dahjin shipperdir ehehe.