8

345 38 13
                                    

Jimin ağzında sargıyla bir hastane odasında uyandı. Ağzındaki sargı sebebiyle ağzını oynatamıyordu. Jimin uyandıktan bir süre sonra odaya giren hemşire onun uyandığını görünce elindeki dosyayı kenara koyup konuştu.

"Bay Park. Uyanmanıza sevindim. Neler olduğunu hatırlıyor musunuz?"

Hayır manasında başını salladı.

"Kısa süreli hafıza kaybı yaşıyorsunuz büyük ihtimalle. Merak etmeyin en geç yarına her şeyi hatırlarsınız. Biz sizi evinizde yanaklarınız kesilmiş bir şekilde baygınken bulduk. Neler olduğunu hatırladığınız zaman bize anlatın lütfen. Bir ihtiyacınız ya da isteğiniz olursa elinizin yanındaki zile basmanız yeterli olacaktır. Geçmiş olsun."

Gülümseyerek yanından ayrılan hemşireyi ifadesiz gözlerle izliyordu. Aslında neler olduğunu çok net hatırlıyordu ama sevgilisini ele veremezdi.

Haftaları hatta ayları o hastane odasında geçerken Jimin neler olduğunu kimseye anlatmıyordu. Delirmemek için yapabildiği tek şey zihnine giren Jungkook'un ruhuna intikam olarak işkence planları kurmatı ki bu da delirmesini engelleyememişti. Piskolojisi bozulmuştu ve bozulan piskolojisinin sebebi olan kişinin de piskolojisini aynı oranda bozmak istiyordu.

Ağzındaki sargı çıktığı zaman yanakları kendini yenilememişti tabiiki ama arada kanaması dışında bir sorun kalmamıştı. Maske takıyor ve hiç çıkarmıyordu. Serumla beslenmeye devam ederken terapi görüyordu hastanede. Bir gün terapistinin onu rahatsız eden ve bu hale getiren şeytanının icabına artık bakması getektiğini söylemesiyle aklında kurduğu intikam planlarını uygulamak için hastaneden kaçtı.

Şeytanını kaçırdı. Yıllar geçmişti ama o geçen yılların küçük tavşanının üstünde bir etkisi olmamıştı. Hala aynıydı Jungkook. Aynı şeylerden korkuyor ve aynı şeyleri yapmaktan zevk alıyordu. Şeytanına her ayın 5'inde işkence edecekti. Bunu yaptığı 5. ayda ise onu kendisi gibi yapacaktı. Ve sonra mutlu mesut yaşayacaklardı birlikte.

5 • JIKOOK ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin