Kvapky dažďa jej dosadali už aj tak na dosť mokrú tvár. Nevedela, či je to tým dažďom, alebo jej slanými slzami. Cítila sa ako tie kaluže, po ktorých práve kráčala. Zničená, podupaná, a...Ani sama vlastne nevedela.
Oproti nej bežala nejaká postava. Chvíľu premýšľala, či sa jej to iba zdá, ale potom sa z obrovskej rady naproti vynorila jej najlepšia kamarátka. V tvári sa jej zjavil vystrašený a ustráchaný výraz. Zvolala na ňu: „Pre boha, Sam! Si celá premočená!“
Bez jediného ďalšieho slova ju ťahala ku nej domov.Prechádzali uličkami a starými miestami, kam chodievali ako malé. Celú cestu ani jedna z nich neprehovorila, až dokým neprišli k veľkému modrému domu.
Ako Clare otvorila dvere, hneď po Samanthe hodila deku.
„Čo sa deje?“ položila jej otázku.So zúfalým povzdychnutím a dekou okolo pliec, spustila: „Je to zložité! Mám pocit, ako keby som už nemala mamu. Je jej prednejšia práca, ako ja. Iné baby by dali čokoľvek za to, aby za nimi stále mama nechodila. Lenže tá moja na mňa nemá ani tých posratých päť minút!“ zvalila sa na gauč. Zobrala si zo stola misku s popcornom a začala sa napchávať. Je jej jedno, či priberie, alebo nie. Nie je ako tie jej debilné spolužiačky, ktoré zaujíma len nadváha.
„Viem, čo by ti pomohlo sa aspoň trochu odreagovať. Len,“ znervóznela v hlase, „neviem či s tým budeš súhlasiť.“Samantha nadvihne nad jej ponukou jedno hnedé, neupravené obočie. Clare pokračuje ďalej vo svojom monológu: „Dnes večer jeden chalan usporiadáva párty. Upraviť ťa upravím a-“
Skočí jej do reči. „Pokiaľ tam je Birlems, alebo on je ten chalan, tak ma tam nedostaneš!“
Pre tentokrát si povzdychla ona. „Tak čo chceš teda robiť? Napchávať sa tu mojím popcornom a ležať tu zdeprimovaná? Nevedela som, že si zábavu predstavuješ takto,“ skonštatuje Clare.
Samantha len nahnevane odpovie: „Predstav si, že áno!“ vezme jej misku z ruky.Clare si prisadne k nej a opäť ju začne presviedčať: „Podľa mňa by si tam mala ísť so mnou. Okrem toho,“ trošku sa pousmeje, „bude tam aj Cole Gray.“
Samantha nad ňou iba pokrútila hlavou. Na to ju s neskutočným nadšením Clare objala so slovami: „Som rada, že tam ideš so mnou!“
Jej nadšenie však nepotrvalo dlho. „Viac ako jednu hodinu tam nebudem,“ upozornila ju Samantha.
Clare už s menšou radosťou v hlase dodala: „Ako povieš.“Obidve sa išli nachystať a prezliecť do niečoho menej odpudzujúceho.
Samantha bola veľmi nervózna z tej blbej ponuky. Naozaj nechcela ísť na nejakú hlúpu párty.
Aspoň na chvíľu zabudne na problémy s mamou. Bude dúfať, že si ju idiot Birlems nevšimne. Pokiaľ áno...
Nie nevšimne si ju, prečo by si mal všímať práve ju? Nebude už toľko nad tým premýšľať a bude sa snažiť prežiť dnešný večer. Aj keď je horko ťažko pripravená, že bude musieť svoju grcajúcu kamošku odviesť domov.„Samantha!“ zakričí na ňu Clare. Zíde dole po schodoch za ňou. Je oblečená do krátkych, čiernych šiat.
„Kratšie šaty si nenašla?“ provokuje Samantha.
„To hovoríš práve ty, čo ideš na párty v roztrhaných džínsoch a v červenej crop-top mikine,“ vráti jej to Clare.Nevedela, čo je také zlé na jej outfite.
Clare ju potiahla za ruku a znova vyšli do toho dažďa. Pred jej domom čakala čierna Audi. Vystúpil z nej vysoký, čiernovlasý, modrooký chalan. Cole Gray. Najlepší kamarát Charlieho Birlemsa. Jeden väčší debil, než ten druhý. Nechápala, ako sa môže páčiť Clare. Možno je dosť pekný, ale sprostý je rovnako, ako je pekný.Otvoril im dvere od auta a obidve nastúpili.
Samantha sa cítila dvakrát horšie, než doteraz. Bola zhrozená z toho, že poslúchla svoju kamarátku, a vážne s ňou išla na párty. Dúfala, že sa tomu vyhne, a nebude tam musieť ísť. Neúspešne.
YOU ARE READING
Upside Down /POZASTAVENÉ\
Teen FictionKecy ako: „Medzi láskou a nenávisťou je tenká hranica." mi prišli ako hlúposť a zbytočnosť. Tak buď miluješ alebo nenávidíš, nie? Bohužiaľ sa môj názor na tieto kecy zmenil veľmi rýchlo, a ja sa tej nenávisti a zároveň lásky bojím. Nikdy som sa nec...