4. časť

65 8 18
                                    

Akási baba strčí do Samanthy. Keď sa z toho Sam spamätá, zistí, že ide o jej spolužiačku Reginu. „Videla som ťa dnes ráno s Birlemsom. Niečo ti poviem," pozrela na ňu povýšenecky a pokračovala ďalej vo svojom monológu, „zapamätaj si, že patrí mne!" povie a otočí sa na odchod.

Ani si neuvedomovala, že ju prepichuje pohľadom. Nevedela prečo, no naštvalo ju, ako si ho privlastňovala. Veď predsa jej na ňom nemôže ani trošku záležať! Je to obyčajný hajzlíček, ktorý sa zahráva s babskými srdcami a berie si ich ako trofej do postele. O to ona ani trošičku nestála.

Zobrala si tácku s jedlom a prisadla si k svojej partii. Dúfala, že sa jej nebudú pýtať na toho kreténa. Za to, že ju priviezol do školy, nemusia hneď spolu niečo mať.

Sadla si za stôl a babrala sa v jedle. Zatiaľ kým ostatní sa tam o niečom rozprávali, ona sa nenápadne pozrela na stôl, kde sedel. Asi štyri baby sa naňho úplne lepili. Musela uznať, že to vyzeralo dosť komicky.
Akonáhle sa zasmial, mala dojem, akoby sa v nej niečo pohlo. Zakaždým, keď ho videla alebo počula sa úprimne smiať, nabehli jej zimomriavky a bola celá bez seba. Kútiky úst sa jej vyzdvihli do širokého úsmevu. Jej líca opäť nadobúdali ružovú farbu.

Všimol si jej malého úsmevu. Usmieval sa na ňu rovnako. Rýchlo sa pozrela do jedla a začala si v duchu nadávať.

„Ja viem, že je sexi, a ani nevieš ako! Už som videla dokonca aj jeho tehličky. Každá chce Birlemsa!"
Hneď ako započula to priezvisko, spozornela. Všimla si, že jej kamarátka Ally sa neustále pozerá na stôl, kam sa pred chvíľou pozerala ona.
„Bože, Ally, čo na ňom vidíš, prosím ťa? Páči sa ti to, ako každú druhú má na jednu noc?" spýtala sa jej Clare s nadvihnutým obočím.
Ally odtrhla konečne oči od Birlemsa a prepichovala Clare pohľadom. Postavila sa od stola a nahnevaná odišla z jedálne.
„To sa ti podarilo," vyčítala jej Mallory a rozbehla sa za Ally. Na to sa zobrala aj Samantha.

Ako tak kráčala, nevšimla si pred sebou vysokej blondínky a vrazila do nej. Bola celá zašpinená od zemiakovej kaše. Samantha sa neubránila smiechu. Pridala sa k nej celá jedáleň. Regina sa priblížila k Samanthe a zašepkala jej: „Toto oľutuješ, ty, zmija!"
Zahľadela sa jej do očí a s pokojným hlasom odvetila: „Nie je iba tvoj. Musíš sa s ním deliť s každou jednou babou na tejto škole, ba čo viac, v tomto meste. Vieš, on iba využíva dievčatá na jeho potešenie, prečo si myslíš, že sa zdržuje pri takej štetke, ako si ty?" vrátila jej to.
Ironicky sa zasmiala a nahodila ešte väčší povýšenecký výraz. Tá krava blbá ju už začínala srať. „Prečo si ty," šťuchla do nej, „myslíš, že ťa vzal na motorku? Lebo si iba ďalšia jeho trofej. Míňa s tebou aj tak iba čas. O teba by totiž nezakopol ani skapatý pes, nie tak ešte on," dokončila a poslala jej vzdušnú pusu.

Chvíľu tam stála ako omámená. To vlastne aj bola, jej sračkovými slovami. Nerada si to priznávala, no dotklo sa jej to.
Odpochodovala z jedálne a čo najrýchlejšie chcela byť doma. Nechápala, ako sa jej mohli tak veľmi dotknúť tie úbohé slová.

Zrazu si ho všimla ako sa opiera o motorku. O tú motorku, na ktorej jej bolo s ním tak dobre. Vlastne, keď si tak spomenie na to, ako z nej skoro vyletela, príde jej to vtipné.
"Kriste pane, Samantha! Čo sa s tebou deje, máš si držať odstup, on je ako zakázané ovocie, takže odstup!" zanadávala si v duchu.

Chcela ho obísť, lenže jej to nevyšlo. Chytil ju okolo pása a ona ani nevedela pomaly ako, ocitla sa na jeho motorke.
Išla už zliezť, lenže jeho ruka sa ocitla na jej stehne. Búchalo jej srdce ako splašené. Myslela, že každú chvíľu jej vyskočí z hrude.

Dosť dlhú chvíľu sa naňho pozerala. Rozmýšľala ako je možné, že takéto divy s ňou robí jeden hlúpy chalan... Ona by mala byť tá, ktorá má ešte rozum, a nepadnúť mu do pasce pre myši. „Hej knedľa, prestaň sa tak na mňa pozerať. Ja viem, že som na zožratie, ale takto si prídem ako plesnivý syr, keď sa tak na mňa pozeráš," prehovoril posmešne.

Prepaľovala ho pohľadom. Nemohla tomu uveriť! Fakt ju nazval knedľou?! To by radšej vzala tú princeznú, ako knedľu.
Jeho ruku zložila zo svojho stehna a rozhodla sa odísť. „Aj keby si išla na koniec sveta, ja by som si ťa našiel. Okrem toho, moja kráska potrebuje spoločnosť, z toho Regineho kostnatého zadku isto potrebuje niečo príjemnejšie."
Otočila sa naňho. Vypúlila nad jeho uštipačnou poznámkou oči a už mala pocit, že jej líca pri ňom zostanú navždy zladené s jeho motorkou.

Zosadol z motorky a priblížil sa k nej. Hľadela mu do očí a chcela mu vraziť - spraviť čokoľvek, než byť oblbnutá jeho prítomnosťou. Podal jej prilbu a chytil ju za zápästie. „Váš koč čaká, princezná."
Bola prekvapená. Prvýkrát ho počula povedať niečo tak nežné a láskyplné. Až tomu nemohla uveriť. Ak by bola zmrzlina, roztopila by sa.

Pokrútila hlavou. Spomenula si na jej slová. Nechce byť ďaľšia z jeho trofejí. Vytrhla si ruku z jeho zovretia a bez jediného ďalšieho slova odišla.

Po pár minútach započula ten krásny zvuk. Birlems.
Zastavil pred ňou na motorke. Tie slová ju zahriali pri srdci a nemohla uveriť tomu, že ich naozaj on vypustil z úst. „Keď sa princovi stratí jeho princezná, pôjde ju hľadať aj na koniec sveta. Hovoril som ti, že ťa budem hľadať dovtedy, dokiaľ nebudeš so svojím princom."

Chcela byť k nemu odmeraná, ale ani sama nevedela, čo robí. Vyskočila na jeho krásku a ruky mu obmotala okolo pása. Prilbu jej už stihol nasadiť. Nohami sa zakvačila a on sa pustil vpred.

Znova cítila ten krásny pocit, keď jej vietor zdvíhal vlasy a cítila ho na celom tele, keď sedí na motorke a užíva si jazdu, i keď s najväčším sukničkárom a kreténom zároveň.  Pre tento deň jej to ale nevadí.

Keby mohla, vrazila by si facku, aby sa konečne spamätala a nerobila také kraviny, aké momentálne robí. Možno je to príjemné a úžasné, no kto vie, aké príjemné je zlomené srdce.
Ale keď tá jeho motorka fakt stojí za všetko na svete! Prečo sa jeho motorke a jemu nedá povedať nie?
"Ah bože, Samantha, ocitla si sa v obrovských sračkách," povedala si v duchu.

Na chvíľu sa zamyslela a zišla jej na um myšlienka. O čo mu ide, keď robí zrazu takéto veci?

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jun 14, 2020 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Upside Down /POZASTAVENÉ\Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ