-
Saat sekize yaklaşmasıyla hemen ayaklanıp holde ki aynanın karşısına geçtim klişe giyinmiştim her zaman ki gibi zaten çokta süslü bir insan değildim.
Altıma kot pantolon giyip üzerime de beyaz tişört giymiştim vestiyerden de pembe pofuduk hırkamı aldığımda hazırdım gayet iyi olmuştum bence.
Odamda bıraktığım telefonumu koşar adımlarla alıp cebe attım aslında Sehunu aramam gerekiyordu Mickey'in durumunu öğrenmek için ama bunu sonraya erteledim.
Gece mesaiye kaldığım,yani hafta sonları genellikle,zamanlarda Mickey evde tek kalamayacağı için onu Sehun'lara bırakıyordum ki Bayan Oh küçük köpeğimi çok seviyordu ve sevilmeyecek bir tipte değildi Mickey!
Etrafa göz gezdirip eksik bir şey varmı diye baktığımda her yerin derli toplu olduğunu görmemle gülümseyip evden çıktım.
Kapının kilitli olduğuna emin olduktan sonra ellerimi cebime koyup yürümeye başladım.
Telefonumun bildirim sesini duymamla içimde yeşeren minik heyecanla hızlıca ekran kilidi açtım fakat görmeyi beklediğim şeyi görmediğim için yüzüm asılmıştı.
Bildirim Sehun beyefendidendi.Sehun:
Uygulamaya bunu atacağım nasıl? düşerler mi bana?
Yazdığı şeye kısa bir kahkaha atıp parmaklarımı klavyede gezdirdim.
Seksi çıkmışsın hemen paylaşmalısın
Dediğimde haklıydım çünkü Sehun harbiden mükemmel yakışıklılıkta olan bir çocuktu ve ben bile arkadaşı olarak düşüyordum.
Fiziği baya iyiydi ki bacak boyu resmen benim boyum kadardı şimdi size ne kadar övsem onun beş-on katını düşünün yani.
Geri bildirimi fazlasıyla mütevaziydi aynı onun gibi sadece gülüp geçtim; bu uygulamaya fazlasıyla takmıştı ama en az bende onun kadar uygulamayı sevmiştim ve kullanmak istiyordum önümde ki zamanlarda da.
Açıkcası oradan konuştuğum adını henüz öğrendiğim Yoongi kişisi ilgimi çekmiyor diyemezdim?
Çünkü tanımadığım hâlde tanıma olağanüstü geliyordu aslında demek istediğim şu:
Kendimden büyük kişiler nedense bana daha ilgi çekici geliyordu fakat önüme gelen büyük kişiler değil tabi ki sadece güçlü kollarda,kasdan bahsetmiyorum,güvende hissetmek istiyordum.
Belkide bu yüzden bir kızla yapamazdım çünkü ben korunmak isterken bir kızı koruyamazdım,burada kesinlikle kızların güçlü olmamasından bahsetmiyorum, hassastım fazlasıyla,ufacık bir şeye oturup saatlerce ağlayabilirdim fakat bazende üst üste her şey gelse de hiçbir depresyon belirtisi göstermez dimdik durabilirdim yani tam bir saatli bombaydım.
Tek isteğim sakin bir günde sakin bir şekilde sevdiğim kişinin kucağında zaman kavramı olmaksızın oturmak istiyordum.
Derin bir nefes alıp geldiğim yere bakmamla iş yerime çoktan geldiğimi farketmiştim.
Saçlarımı karıştırıp içeriye adımımı attım ve masaları silen Seokjin hyung ile karşı karşıya geldim.
O da beni görünce gülümseyip elindeki bezi sallayarak selam verdi bana bende ona kocaman gülümsememle karşılık verdim.
Y
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BlackSwan|Sope
Teen FictionHoseok olgun adamları severdi. !Yaş farkı içerir! 1#yoonhope 3#blackswan