onaltı

284 32 6
                                    

-önceki bölumden devamke-



"Nasıl yani anlayamadım?" Hoseok konuştuğunda Taehyung sanki önemli bir şey değilmiş gibi omuz silkip kalktığı koltuğa tekrar oturdu.
Sonrada ellerini yanına koyarak Hoseok'a baktı.
"Oturmayacak mısın?" Hoseok ise Seokjin'e bakıp sordu.
"İşe döneyim mi hyung?" Nedenini bilmiyordu fakat bu çocuktan pek haz etmemişti,Yoongi hakkında bilip bilmeden konuşuyordu çünkü.
"Neden benimle biraz vakit geçirmiyorsun?" Taehyung ısrarla sorduğunda gözlerini devirmişti Hoseok.
"Canım istemiyor" Seokjin de ortamı yumuşatmak için dudaklarını araladı.
"Taehyung'un biraz anlaşılmayan yapısı var aldırma ona Hoseok" demiş ve kuzenine tehlikeli bakışlar atmıştı.
Çünkü onun amacını şimdi anlamıştı,buna izin vermeyecekti.
"Namjoon'a diyeyim bize kahve getirsin sende biraz otur hem dinlenmiş olursun Seok" Seokjin tüm içtenliği ile fikir sunduğunda Hoseok,hyung'ını kıramayacağını bildiği için sakince koltuğa oturmuş ve önüne bakıyordu.
Seokjin iş yeri telefonuyla Namjoon'u arayıp üç kahve istemişti Namjoon biraz sorgulasa da onaylamıştı.
"Yoongi ile uygulama yoluyla mı tanıştın?" Taehyung'un sesi odada duyulduğunda Hoseok omuz silkti.
"Ne yapacaksın ki?" sesi sorgulayıcıydı.
Taehyung da içten bir şekilde gülüp cevapladı.
"Hadi ama sadece seninle arkadaş olmak istiyorum" dediğinde Hoseok'un yüzü buruştu;yeni arkadaşlar severdi evet ama şimdiden ondan hoşlanmamıştı ve sebebini tam bulamamıştı ayrıca onun zaten arkadaşları vardı,özellikle Sehun!
Hem Sehun ondan başka arkadaş yaptığını öğrense kıskançlık krizine girer ona bulaşır dururdu.
"Arkadaşlarım var yeterince" demişti ama sonra nedeni bilinmez bunun onu kıracağını düşünüp hemen ona bakmıştı tepkisini ölçmek için.
Taehyung'un yüzünde tepki yoktu duvar gibiydi ne hissettiği belli olmuyordu.
"Sehun ve Seokjin'den bahsediyorsun sanırım?" demesiyle Seokjin muhabette dahil olup "Serseri hyung diyeceksin bana" demişti.
Taehyung buna aldırmadan cevapladı. "İstersen arkadaşını Chanyeol ile tanıştırabilirim" muzip bir gülüşle sorduğunda Hoseok şaşırmıştı ama bunu belli etmemeye çalıştı ve kaşlarını kaldırdı.
"Chanyeol kim ve ne alaka?" demesiyle Taehyung'dan bir kıkırtı çıktı.
"Hoseok gerçekten mi? Arkadaşının,arkadaşıma olan ilgisini sanırım sen hariç tüm sosyal medya biliyor" dediğinde Hoseok bir nefes aldı.
"Bunu biliyorum zaten fakat arkadaşım seni ilgilendirir mi?" demişti.
"Sen beni ilgilendirirsin bu yüzden arkadaşında ilgilendirir"
Hoseok içine doğan sıkıntı ile oflayıp Seokjin hyunga döndü.
"Hyung kahve için sağol fakat işime dönüyorum ben" deyip odadan çıkacakken kapı açıldı ve Namjoon elinde tepsinin üzerinde üç kahveyle odaya adımladı.
Gözleri Seokjin'i bulup gülümsedi sonra gözleri önünde ki koltuğa kaydı.
Taehyung ile göz göze geldiler.
Oldukça şaşırırken bunu belli etmemek adına dudağının içini ısırıyordu.
Bakışları istemeden de olsa sertleşmiş ve bakışları kararmıştı.
Seokjin'e baktı ve bakışlarıyla 'neden burada?' demişti fakat Seokjin bunu görmemiş gibi davranıyordu bunu sonra konuşabilirlerdi.
"Kahveniz" diyerek kahveyi oldukça sert bir tutumla Taehyung'un önüne koydu.
Taehyung ukala bir tavırla ona baktı.
"Teşekkür ederim Yoongi'nin yancısı" demiş ve eline aldığı kahveyi yudumlamıştı.
Namjoon bir şey dememek için kendisini tutuyordu ve Seokjin endişe ile ona baktı gördüğü kırmızı bir alev topuydu adeta.
"Kolay gelsin patron" deyip odadan çıkan Namjoon'a bakıyordu Hoseok.
İlk defa Seokjin hyunga patron dediğini duymuştu ve bugün gerçekten garip şeyler oluyordu.
O da izin isteyerek odadan çıktı.
Namjoon işini bir kaç dakikalığına bırakıp arkadaşını aramıştı,telefon açıldığında söylediği cümle şu olmuştu.
"Her şeyi iptal ediyoruz,o geldi"

minsuga×hhoseok

Hazırlan seni almaya geleceğim.

görüldü
yazıyor...

Yoongi?
Ne diyorsun?
nerelerdesin kaç gündür sen
geldiğinde tek diyeceğin bu mu?

Hoseok Holly ve Mickey de bizimle geliyor
Hazırlan  dedim sonra açıklama yapacağım.


-
ofofof yoongi napıyon bacım sen
derdin nee
ve taehyung koçum senden niye tırstılar açıkla bakim??

BlackSwan|SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin