Pohled Elen...
Po škole jsem došla dom,dala jsem si něco k jídlu a sedla si k televizi.Asi po 2 hodinách mi volal Sam.
S:cs, neruším?E:ani ne, dívám se na film
S: tak zítra u školy?
E:ok,už se těším!
S:do školy nebo na mě?😅
E: samozřejmě na tebe,žejo?
S:jo, tak čau
E:čau❤️
Potom co jsme si dovolili jsem si zbalila věci a šla na tenis. Jo, chodím na tenis.
Po tenise...
Šla jsem tmou spátky dom, myslela jsem na Sama a moc ho miluju.Jak jsem došla dom zula jsem si boty a vyběhla po schodech nahoru.A najednou crrrr crrr,běžím spěd dolů.Otevřu dveře a stojí tam moje mamka a taťka, řekli mi že mám bratra...a že se jmenuje Dominik, hned mi došlo že je to Dejzr.
Ok... řekla jsem a vzápětí se za nimi opravdu objevil Dominik.
D: ahoj Elen
E: Ahoj...
M:vy se znáte?
E:jo to kámoš mého přitele
M:aha,tak mějte se my jsme tu byli jen na otočku
T:čau
ED: Ahoj!!!
Pohled Dominika...
Pak mi Elen vysvětlila kde bude spát.Už jsme si popřáli Dobrou noc,a usnuli jsme.
Pohled Sama...
Ráno mě vzbudil zvuk mobilu, kdo mi zas volá řekl jsem si.A hele Elen.
E:čauuuuuu
S:cs lásko, proč voláš?
E: Dominik je můj bratr
S:OMG, to je skvělé, super!
E: tak u školy,čau
S:čau🥰
Pohled Romana...(konečně)
Hned jak jsem se probudil přiletěla na pokoj mamka .
M: Ahoj, tak se zbal a jedem!
R:mami,já se přece nemůžu hejbat[nějak jsem ze sebe vydal]
M:aha,tak já ti zbalim.
R:ok
Po chvíli už mi mamka dobalila a už se jelo na letiště.Nějak jsem se dostal do letadla a v letadle jsem usnul.
Po 2hoďkách...
Probudil jsem se u mamky doma, jediné co můžu dělat je opatrně pohybovat prsty.Najednou. se v pokoji zjevila ségra.
S:čauuuuuuuu
R: ahoj
S: jak ti je?
R: celkem dobře
S:hmm...je to smutné, co?
R: je, já už to nezvládám, pořád ležet skoro bez hnutí
Pak ségra odešla z pokoje a já usnul.Zdál se mi sen že jsem skočil z mostu,a v tom jsem se probudil.Byla to jen noční můra! řekl jsem si.Ale co když to bylo před tím než jsem se probudil v nemocnici?hmm...
Pak jsem už spal celý zbytek noci.Ráno přišla do pokoje mamka a ptala jak jsem se vysoal.Odpověděl jsem jí že dobře, ale úplně dobře ne.
Pohled Elen...
Další ráno jsem vstala v 6:00.Rychle jsem se nasnídala a běžela za Samem.Pak až sem doběhla k Samovu domu jsem zazvonila a Sam otevřel.
S: Ahoj Elen, co tu děláš?
E: přišla jsem trochu dříve, jinak nevadí?
S:ne, vůbec tak rychle jsem tě nečekal.A kde je Dominik?E: ještě spí
S:aha,a dnes má
ČTEŠ
|Já a on|Dokončeno
FanfictionHolka jménem Elen se zamiluje do svého oblíbeného youtubera, ale něco je rozdelí co to bude se dozvíte v příběhu.A kdo bude záporák který se ve finiši asi zabije.Bude to realita? nebo to dopadne úplně jinak?(hodně se tam objevuje Roumean)