başlığa gerek yok

44 6 36
                                    

DİKKAT FAZLA PSİKOPATLIK❗⚠️⚠️⚠️⚠️


Ebesini alttan üstten siktigim o orospu çocuğunun amına daha bir komak için sabırsızlıkla bekliyorum. İlk önce o güzel suratına büyük ve derin çizikler atmak istiyorum. Sonra ise dişlerini tek tek söküp kolye yapmak istiyorum.
Ondan sonra tırnaklarını pense ile çekip sökmek istiyorum. Eh bundan da sonra parmaklarını teker teker kesip kendisine yedirmek istiyorum. Sonra ise gözlerini çatal ile çıkarmak ( aslında kaşıkla çıkartırdım ama böyle canı daha çok acır) istiyorum. En sonda burnunu sert bir odunla kırmak, testere ile götünden ikiye bölmek istiyorum.

Bunların hepsini hayal ettim.
Çok zevk vericiydi!
Çığlıkları kulaklarımda yankılandı.

Adı: ImFicink

❗Bakın gidipte yazmayın bu salağa sonra daha da uğraşmak zorunda kalırım❗⚠️

Yazarsanız sizi sikerim ( bu konuda da baya ciddiyim alınan olursa aldırmayacağım)

Sıkıldım cidden bu amk çocuklarından!

Sadece bu gerzeğe spam atmanızı istiyorum. İyi bir spam attıktan sonra engelleyin ki size de bulaşamasın!

Bu işareti @ korktuğumdan değil ( ki korkacak olsam böyle bir de yapmazdım) bir daha bir daha bu salakla konuşup onun ÝÜKSEĶ IQ süne çıkmak istemediğimden koymadım!

Kendisi bir Bts Antisi!
3 tane kitabı var 3 ünü de spamlarsanız sevinirim.

AMA BAK MESAJ ATAN OLURSA CIĎDİYIM ASIRI KIZARIM! BÖYLE BIR MALLA UĞRAŞMAK ISTEMIYORUM.

SADECE SPAM ATIYORSUNUZ VE HEMEN ENGELLİYORSUNUZ TAMAM MI ?!

YAPACAK OLANLAR IÇIN DIYORUM BUNU.

İSTEYEN YAPAR SIZI ZORLAMIYORUM!

𝘾𝙃𝘼𝙏~ 🍭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin