Uzun zaman oldu yazmayalı buraya.Her zamanki gibi başlayayım.
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir veya iyi olursunuz.
Sizi çok sevdiğimi bilin.
Bir yakınlığımız bulunmasa bile rastgele bir insan olduğunuz için bile sizi sevebilirim.Kendinize iyi bakın! Maskelerinizi düzgün takın ve kendinizi dezenfekte edin. Korunun , kaçının.
Kendinizi sevmeye ve olduğunuz gibi kabullenmeye alıştırın kendinizi.
Öyle doğduysanız hep aynı kalırsınız.
Kendinizi olduğunuz gibi benimseyin.Kendinizi değiştirmek istiyorsanız bir başkası veya diğerleri için değil kendinizi öyle görmek istediğiniz için değiştirin.
💝💖 tekrar söylüyorum, sizi seviyorum, arkanızdayım.
Sarılmak isterseniz, kollarım hep açık.
Yaslanmak isterseniz, hep buradayım.
Derdiniz varsa çözüm bulmaya çalışırım. Olmazsa elimden geldiğince teselli ederim.
Kısacası elimden geleni yaparım.Biraz kendi hayatımdan bahsedeyim.
Okula gidiyorum, bir sürü ödevim var. Kasımda yazılılarım başlayacak.Stresliyim genel olarak ama bugün değilim çünkü bugün tamamen boşum 😋
Sabah kalkıp oturma odasına geçtim, kulaklık taktım ve manyaklar gibi dans ettim sonra odama geçip uyudum dkkdkdidofkf
Şimdi hala yataktayım ve sıcacığım, hiç çıkasım gelmiyor ama kahvaltıya gidicem :((
Havalar soğudu, ayaklarım ve ellerim donuyor. Çok kansızım.
Kahvaltı etmeye gidiyorum.
Geri gelince hemenn devam edicem.Geldim!
Iki dilim nutellali ekmek yedim bitti açlığım.
Ehh! Anlatacak başka bir şey kaldı mı ki?
Kalmadı!Skz ve Treasure ile alakalı yeni ficler çıkartmayı düşünüyorum.
Treasure bilen veya Teume olan yok mu hiç ya!?
Cidden Wattyde Teume bulmak zor.
Aslında böyle olması normal.
Ama ne bilm.Hanı örneğin Haruto dan bahsediyorum.
Çoğu kişi bilmediği için yanlız kalıyorum kskskdkkxkdkxlSizin anlatacaklariniz varsa anlatın bakalım çünkü benimki bitti.
Şuraya bir şaheser bırakıyorum.
Dinlemenizi de tavsiye ediyorum.Melek sesli adamım.
O kadar rahatlatıcı ve güzel bir sesi var ki.
Ha bide HaJeongwoo (!) (Haruto ve Jeongwoo)
bunu KESİN dinleyin. Bağımlılık yapıyor. Harutonun derin sesi ve Jeongwoo nun kusursuz vokali şarkıyı şenlendiriyor.
⬇️⬇️ dinlemeden geçerseniz küserim (!)
BAİ!!!
NEOL SARANGHE~♡
Oy verirseniz mutlu olurum.