7. Varlık!

45 5 19
                                    

Bu gün sizinle bunu konuşacağız.
Ben bu tür şeylere çok meraklıyım.

Şimdi başlayalım.

• Uzaylıların gerçek olduğuna yemin edebilirim.
Evrende 7 varlık olduğu Allah tarafından belirtilmiştir. Dünyada 5 tür varlık yaşamaktadır. Geriye kalan 2 varlıktan birisi elbette gerçek olan uzaylılar ise geriye kalan son varlık nedir ?

Aklımdaki büyük soru işaretlerinden birisi bu!

Uzaylıların gerçek olduğunu biliyorum.
Onlar bu evrenin gizli , yüksek zekalı kahramanları. Kesinlikle bizden haberdarlar ve bizlerden birini ellerine geçirdikleri anda ( bizim bilim adamlarımız gibi ) inceleyerek bizi daha iyi bileceklerdir.

Peki öyleyse geriye kalan son varlık da nedir?

Veya o varlık hayal gücümüzü zorlayabilir mı?
Evet kesinlikle zorluyor.

Biz evreni gözlerimizle gördüğümüz kadar biliyoruz. Beynimizin depoladığı bilgiler bizim hayal gücümüzü oluşturan önemli bir yapı taşıdır. Hayal gücümüzü gördüklerimize ve inanışlarımıza göre yönlendiriyoruz.

Belki de bunu yapmayarak , kendimize bu konuda bir sınır koymazsak bir şekilde kalan son varlığı da hayal edebiliriz.

Ancak bunu yapmak oldukça zor. İnsanoğlu bildiklerine , gördüklerine inanıyor. Bu görüş açısını değiştirerek bu varlığı düşünebiliriz.
Bunu yapmak büyük gelişme demek.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Şimdi bir de şunu düşünelim!

Ya asıl biz uzaylıysak?

Belki de biz uzaydan gelen varlıklarsak.

Biz hep diyoruz. Uzaylılar uzaylılar diye.

Belki de onlar bizden daha önce de vardılar!

Belki de bizden daha önce burada yaşamaya başlamışlardır. Olabilir.

Asıl uzaylılar biziz.

Şimdi şöyle düşünelim. Örneğin ilk kim gelirse o daha çabuk yerleşir değil mi?

Belki de onlar bizden daha önce gelip çoktan yerleşmiş ve hatta teknolojilerini geliştirip bizim gelecek yıllarda olacağımız şekli şimdi yaşıyorlardır.

Uzaylılar bizi gözlem altında tutuyordur belki de.

Uzayda kendi kendine gidip gelebilen araçlarıyla bizi düzenli olarak gözlemliyorlardır. Ve hatta ara sıra dünyaya insan bedeniyle iniş yapıyorlardır.

(  bu beden değişim işini yıllar önce geliştirdikleri akıl almaz teknolojileri ile yapıyorlardır )

Dünya da gerekli gözlemleri yaptıktan sonra geri gidiyorlardır.

Sonuçta bir çok insan onlarla tesadüf olarak karşılaşmışlardır. Belki de dünyaya geldikten sonra beden değiştiriyorlardır ve tam bu sırada o insanlar ile karşılaşıyorlardır.

Ben uzaylılara kesinlikle inanıyorum. Onlar bu evrenin 2. İnsanlarılar.

( Bunların hepsi bana ait düşüncelerdir)

𝘾𝙃𝘼𝙏~ 🍭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin